امروز : 8 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان محمودآباد مطرح کرد

حل نشدن مشکلات ناجیان و چرخه معیوب خدمات دهی به گردشگران

کد خبر : 84519 16 مرداد 1398
پ

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: مشکلات متعدد ناجیان و برطرف نشدن آن سبب کاهش خدمات دهی به گردشگران می شود. ‎

علیرضا شریعت در نشست شورای فرهنگی عمومی این شهرستان اظهارکرد:نظام ما یک انقلاب فرهنگی است، اثرگذاری یک کار فرهنگی به لحاظ اینکه یک یادگیری مداومی را دربردارد می تواند جز اثرات ماندگار باشد. 

وی جمله ای از شهید آوینی را یادآورشد و گفت:از این همه تهاجمات فرهنگی نهراسید چون فرهنگ مولد است زیرا می تواند پایدار بوده و در مبارزه فرهنگی می تواند بسیار موثر باشد. 

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه یکی از ویژگی های فرهنگ مانا بودن  آن است،تصریح کرد: فرهنگ یکی از ماندگارترین وجه های اجتماعی  بوده و تصمیماتی که در جلسات دولتی گرفته می شود تسهیل کننده فرهنگ عام است. 

شریعت در ادامه گفت:56درصد محمودآباد را جوانان تشکیل می دهند که در حوزه تصمیم گیری باید آنها را مشارکت دهیم و دانشگاه نقش به سزایی در این امر دارد. 

وی خاطرنشان کرد:نگاه ما به پیشرفت و توسعهباید از نگاه فرهنگ باشد و تصمیم گیری هایی که منتهی به توسعه شهر شود می تواند بصیرت فرهنگی را هم  داشته باشد.

فرماندار شهرستان محمودآباد در خاتمه ساحل مازندران را یک موهبت الهی دانست و تاکید کرد:واقعا جای نگرانی دارد که هنوز ناجیان ما مشکلات عدیده دارند و گردشگران و مسافرانی خدماتی درستی دریافت نمی کنند.

 

حجت الاسلام سید داود موسوی امام جمعه محمودآباد  نیز در این نشست گفت: نکوداشت عید غدیر باید در راس هر منطقه و دیار باشد ریرا این عید در میان اعیاد ملی و مذهبی مورد احترام ویژه مسلمانان است. 

وی با بیان اینکه نکوداشت عید غدیر باید همگانی باشد،تصریح کرد: فرهنگ غدیر و جشن آن نیازی نیست از سوی سازمان های دولتی برگزار شود بلکه مردم باید در این جشن ها سهیم باشند.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به اینکه این شهرستان در تمامی بخش ها برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری این عید بزرگ انجام داده است،گفت: باید برای فرهنگسازی بیشتر این روز را به بهترین شیوه جشن بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه محمودآباد نزدیک به 33 کیلومتر ساحل دارد که بخش اعظم آن در اختیار دولتی ها است،افزود: باید این سواحل برای مردم آزادسازی شود. 

موسوی تاکید کرد:تا آخر تابستان میزبان مسافرانی هستیم و به عنوان میزبان از مهمانان و مسافرانمان استقبال می کنیم اما با نزدیک شدن ماه محرم می طلبد که یک برنامه ریزی داشته باشیم تا کارهای فرهنگی را ارتقا داده و حرمت ماه محرم را حفظ کنیم.


اشتراک گذاری