امروز : 12 اردیبهشت 1403

در آستانه فرارسیدن هفته معلم؛

جلسه هماهنگی بزرگداشت روز معلم شهرستان محمودآباد برگزار شد

کد خبر : 138646 27 فروردین 1403
پ

در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و به منظور تجلیل از مقام شامخ معلمین؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت روز معلم؛ به ریاست روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد و با حضور بخشداران مرکزی و سرخ رود، مدیر آموزش و پرورش و نمایندگان شهرداری ها و دیگر مسئولین صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد. ‎ ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد، در این جلسه فرماندار با تبریک فرا رسیدن روز معلم اظهار داشت : مقام معلم مقام انبیا و رسالت معلمان در راستای رشد و آگاهی جامعه بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید بر فراهم کردن تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه تر این مراسم اظهار داشت : هر سال سالروز شهادت استاد مطهری که به نام روز معلم نامگذاری شده، فرصت مناسبی است تا ضمن تشریح نقش و جایگاه این شهید بزرگ، جایگاه رفیع معلمان در راستای ارتقای تعلیم و تربیت نیز تبیین شود.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم خبیث اسرائیل گفت: این عملیات معادلات منطقه را تغییر داد و بار دیگر گوشه ای از اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمن کشید.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دوران بزن و در رو به پایان رسیده است؛ امید است که شاهد آزادی مردم مظلوم غزه و فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر باشیم.

 

▫️گفتنی است مراسم بزرگداشت مقام معلم محمودآباد در روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت در شرکت نفت این شهر برگزار خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری