امروز : 12 اردیبهشت 1403

جلسه هماهنگی بزرگداشت مناسبت های اردیبهشت و خرداد در محل فرمانداری برگزار شد

کد خبر : 138619 26 فروردین 1403
پ

این جلسه به ریاست روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد و با حضور فرماندهان سپاه و انتظامی و روسای هیات رزمندگان اسلام و خادمیاران امام رضا (ع) و رئیس شورای شهرستان و جمعی از مدیران و نمایندگان ادارات و نهادهای شهرستان ظهر امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ‎

فرماندار در این جلسه ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی و گرامیداشت مناسبت های پیش رو اظهار داشت: مناسبت های خردادماه یکی از بهترین فرصتهایی است که می توان با برگزاری برنامه های فرهنگی در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی و انتقال آن به نسل جوان و آماده کردن آنها برای مقابله با توطئه های دشمنان اقدام نمود.

علیزاده در ادامه حمله پهپادی و موشکی دلاورمردان رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را که پاسخی به تجاوزات و جنایات آن رژیم در غزه و کنسولگری ایران در سوریه بود تبریک و تهنیت گفت و تصریح کرد: همانگونه که ملت غیور ایران انتظار داشتند و رهبر فرزانه انقلاب نیز به‌کرّات و بخصوص در خطبه‌های نماز عید فطر تاکید فرموده بودند، وعدۀ صادق با سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی دریافت کرد تحقق یافت.

▫️در ادامه این جلسه فرمانده سپاه و انتظامی و مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان در خصوص این مناسبت ها به ایراد سخنرانی پرداختند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری