امروز : 17 اردیبهشت 1403

فرماندار نکا در نشست شورای فرهنگ عمومی:

اعیاد مذهبی فرصت بی‌نظیر برای ایجاد نشاط اجتماعی

کد خبر : 139127 6 اردیبهشت 1403
پ

صبح امروز نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان نکا با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌محمد‌صادق‌محمدی‌لائینی امام جمعه این شهرستان و مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و همراهی سایر اعضای این شورا در دفتر امام جمعه برگزار شد. ‎

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، صبح امروز نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان نکا با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌محمد‌صادق‌محمدی‌لائینی امام جمعه این شهرستان و مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و همراهی سایر اعضای این شورا در دفتر امام جمعه برگزار شد.

مرتضی‌رمضانی در این نشست که با هدف هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت صورت پذیرفت با اشاره به لزوم گرامی‌داشت مناسبت‌های مذهبی و اعیاد و برگزاری برنامه‌های پرشور در این ایام در راستای ایجاد نشاط اجتماعی تاکید کرد: اعیاد مذهبی فرصت بی‌نظیر برای ایجاد نشاط در جامعه هستند و این امر با برنامه‌ریزی از سوی دستگاه‌های فعال در حوزه فرهنگ محقق خواهد شد.

 فرماندار نکا خاطرنشان کرد: لزوم توجه به مقوله شادی در جامعه ای که بیشتر جمعیت آن را جوانان تشکیل می دهند، از اهمیت بسزایی برخوردار است بنابراین باید با شناسایی نیازهای این حوزه زمینه حضور جوانان را نیز در برنامه‌های مذهبی فراهم کرد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با اشاره به جایگاه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در میان ایرانیان تصریح کرد: مردم ما از دیرباز ارادت خاصی به حضرت علی بن موسی الرضا و حضرت معصومه داشته‌اند و یقیناً برنامه‌های دهه کرامت را که منتسب به این دو بزرگوار است، باید باشکوه خاصی برگزار شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس