امروز : 17 اردیبهشت 1403

تاکید فرماندار نکا در کارگروه آرد و نان:

پخت نان با کیفیت یکی اصلی‌ترین حقوق شهروندان است

کد خبر : 139100 5 اردیبهشت 1403
پ

صبح امروز نشست کارگروه آردونان شهرستان نکا ریاست مرتضی‌رمضانی فرماندار این شهرستان و اعضای این کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، صبح امروز نشست کارگروه آردونان شهرستان نکا ریاست مرتضی‌رمضانی فرماندار این شهرستان و اعضای این کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مرتضی‌رمضانی در این نشست با اشاره به لزوم تامین نان مرغوب و با کیفیت برای شهروندان خاطرنشان کرد: پخت نان با‌کیفیت یکی از اصلی‌ترین حقوق شهروندان است و نان به عنوان یکی از اقلام ضروری در سبد غذایی مردم مورد توجه همگان قرار دارد.

 فرماندار نکا با اشاره به تامین آرد با کیفیت به عنوان یکی از اصلی‌ترین ملزومات پخت نان مرغوب تصریح کرد: در طی بازدیدهای اخیر از شرکت‌های تولید آرد و تحویل گندم سعی کردیم تا نظارت خود را بر عملکرد این کارخانه‌ها و تولید آرد با کیفیت افزایش دهیم.

ارائه خدمات از سوی واحدهای خبازی و عدم تعطیلی برخی از واحدهای فواصی بدون برنامه‌ریزی یکی دیگر از موارد مورد تاکید فرماندار بود که رمضانی با اشاره به آن‌ها اذعان کرد: ساعت کاری واحدهای خبازی باید به طور دقیق در اختیار آن‌ها قرار گیرد و از سوی واحدهای خبازی اجرایی شود تعطیلی بدون برنامه این واحدها در طول روز موجب عدم دسترسی مردم به نان خواهد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس