امروز : 17 اردیبهشت 1403

همزمان با هفته گرامی‌داشت کار و کارگر رقم خورد:

تجلیل فرماندار نکا از جمعی از کارگران ساختمانی

کد خبر : 139098 5 اردیبهشت 1403
پ

صبح امروز مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا همزمان با هفته گرامی‌داشت کار و کارگر با حضور در چندین کارگاه ساختمانی در حال احداث، ضمن دیدار با جمعی از کارگران ساختمانی از زحمات آن‌ها تقدیر کرد. ‎

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، صبح امروز  مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا همزمان با هفته گرامی‌داشت کار و کارگر با حضور در چندین کارگاه ساختمانی در حال احداث، ضمن دیدار با جمعی از کارگران ساختمانی از زحمات آن‌ها تقدیر کرد.

  فرماندار نکا در این دیدار با اشاره به لزوم تامین امنیت شغلی کارگران و رسیدگی به وضعیت معیشتی آنان، کارگران را نیروی محرکه توسعه کشور دانست و خاطرنشان کرد: کارگران مهم‌ترین نقش را در جهش تولید ایفا می‌کنند و توجه ویژه به کارگران باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

 فرماندار نکا گفت: قشر زحمتکش و مولد کارگر درسال‌های  پس از انقلاب اسلامی، میدان‌دار عرصه تولید و اشتغال بوده و با تکیه بر تعهد وجدان کاری و اندیشه های خلاقانه، توانسته است نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا کند.

 نماینده عالی دولت ادامه داد: کارگران امروز نیز با همان اراده سترگ و با عزم راسخ آماده اند تا با حضور پرشور خود درجبهه اقتصاد و تولید، مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید را بیش از پیش هموار نماید و گامی بلند در جهت رونق و پویایی چرخه اقتصاد کشور بردارند.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس