امروز : 17 اردیبهشت 1403

فرماندار نکا در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت عنوان کرد:

اهتمام جدی دولت برای ارتقای شاخص‌های سلامت

کد خبر : 139071 4 اردیبهشت 1403
پ

ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا با حضور مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی در روستای آبلوی بخش مرکزی برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، ظهر امروز آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا با حضور #مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی در روستای آبلوی بخش مرکزی برگزار شد.

مرتضی‌رمضانی در این مراسم که با تکریم خانجانی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان و معارفه عبداللهی مدیر جدید این مجموعه همراه بود، با اشاره با اقدامات و خدمات صورت گرفته در حوزه توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی در شهرستان نکا، خاطرنشان کرد: از زمان حضور دولت سیزدهم اتفاقات چشمگیری خوبی در حوزه توسعه زیرساخت‌های بهداشتی صورت پذیرفته است، اما همچنان با توجه به میزان جمعیت شهرستان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و نیازمند آن هستیم تا ارتقای شاخص‌های سلامت را در جامعه که دولت سیزدهم نیز نسبت به آن اهتمام جدی دارد، محقق کنیم.

رمضانی با اشاره به اجرایی شدن احداث فاز ۲ بیمارستان امام حسین (ع) و همچنین افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان بوعلی تصریح کرد: بخش اعظم از احداث فاز ۲ بیمارستان امام حسین (ع) محقق شده است و همچنین در صدد هستیم تا ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در بیمارستان بوعلی نیز افزایش یابد. از طرفی پایگاه‌های اورژانس نیز در روستاهای بالادست در طی دو سال اخیر به بهره‌برداری رسیده است، که موجب افزایش ارائه خدمات درمانی در نقاط محروم گردیده است.

 نماینده عالی دولت در شهرستان نکا با بیان این‌که مدیر تراز انقلاب اسلامی مدیری است که هم تاثیرگذار باشد و هم کارآمدی داشته باشد، افزود: اقدامات ارزنده‌ای در دوره مدیریت سابق در مجموعه شبکه بهداشت و درمان رقم خورده است و امیدواریم این روند رو به رشد در دوره مدیریت جدید نیز ادامه دار باشد.

 همچنین در این مراسم #اسماعیلی رئیس جدید بیمارستان امام حسین (ع) نیز معارفه و اکبرنژاد رئیس سابق این بیمارستان تکریم شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس