امروز : 12 اردیبهشت 1403

با حضور مقام عالی دولت در مرکز مازندران آخرین وضعیت پارک جنگلی شهید نوبخت ساری مورد بررسی قرار گرفت

کد خبر : 138609 27 فروردین 1403
پ

آخرین وضعیت عملیات عمرانی پارک شهید نوبخت در مرکز استان با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مدیران و معاونان شهردار ساری مورد بررسی قرار گرفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری،جلسه بررسی آخرین وضعیت پارک جنگلی شهید نوبخت(سکوتپه) که در محل پارک با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، قبادی شهردار ساری، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان و مدیران شهرداری در محل پارک جنگلی برگزار شد.

 

محمد علی نوبخت فرماندار ساری پارک جنگلی شهید نوبخت را از ظرفیت‌های مهم گردشگری در مرکز استان عنوان کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری از دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان ساری خواست تا در اتمام این پروژه در جهت تامین زیرساخت‌ها همکاری مضاعف‌تری را با شهرداری ساری داشته باشند.

 

وی اتمام چند پروژه شهری در مرکز استان را از سیاست‌های مهم در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و تاکید کرد: حفاظت از منابع طبیعی نیز در اولویت قرار گیرد.

 

فرماندار ساری با بیان اینکه مرکز استان باید به نقطه مطلوب برسد، گفت: همه دستگاه‌ها پای کار شهرداری باشند.

 

نوبخت به نیروگاه زباله‌سوز یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیست محیطی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: اگر لازم باشد چون میدان بار، در مکان پروژه کانکس برپا می‌کنیم تا این پروژه را هم به سرانجام برسانیم.

 

 

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها