امروز : 12 اردیبهشت 1403

فرماندار مرکز استان در جلسه شورای مسکن استان مازندران خبر داد:

واگذاری زمین حدود ۳.۵ هکتاری مهدشت برای مسکن مددجویان ساری

کد خبر : 138543 25 فروردین 1403
پ

فرماندار مرکز استان مازندران از واگذاری ۳۴ هزار متر مربع زمین واقع در مهدشت ساری برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد خمینی (ره) و بهزیستی خبر داد. ‎

مقام عالی دولت در مرکز مازندران روز شنبه در جلسه شورای مسکن مازندران افزود: طبق مصوبه این شورا، این زمین دولتی که ۲۲ هزار متر مربع آن دارای سند در اختیار راه و شهرسازی قرار دارد باید تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قرار بگیرد.

 

وی با بیان این که بسیاری از مددجویان فاقد مسکن ساری از این فرصت بهره مند می شوند، ادامه داد: این زمین در منطقه بام ساری قرار دارد، تا کنون بسیاری از این زمین ها توسط افراد بدون توجه به قیمت و با تغییرکاربری های غیر قانونی، تبدیل به ویلا شده است.

 

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه با اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایتی در این منطقه تحول بزرگی در قالب اجرای عدالت تامین مسکن محرومان ایجاد می شود، بیان داشت :از مجموعه سهم ۲۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن ساری تا کنون ۱۳ هزار واحد با پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصد عملیاتی شده است.

 

نوبخت تصریح کرد: همچنین ۲ هزار و ۱۹۵ واحد آماده افتتاح شده است.

 

فرماندار شهرستان ساری از افتتاح ۷۰۰ واحد مسکن مهر میارکلا خبر داد و گفت: هفته دولت امسال این واحد ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها