امروز : 8 اردیبهشت 1403

پیام تبریک رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ به مناسبت فرا رسیدن ســــال نو

پیام تبریک رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ به مناسبت فرا رسیدن ســــال نو

کد خبر : 137608 1 فروردین 1403
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ؛ لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ طی پیامی فرا رسیدن ســــال نو را به مردم ولایتمدار و شریف شهرستان سیمرغ تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است: ‎

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ 

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ 

  یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ  

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ها، ای مدبر شب و روز، ای گرداننده سال و حالت ها، بگردان حال ما را به نیکوترین حال

نوروز، سرآغاز حیات مجدد طبیعت و ایجاد طراوت در وجود انسانهاست وچه زیباست در این  رستاخیز طبیعت، نقش‌بندی‌های نقاش آفرینش را با تأملی ژرف بنگریم و از خالق هستی بخواهیم نام و یاد خود را در وجودمان زنده نگه دارد و توفیق خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان را در باورمان نهادینه سازد.

خدا را شاکرم که از نیمه خرداد سال ۱۴۰۲ توفیق نصیب اینجانب گردید تا در کنار مردم شریف و ولایتمدار شهرستان سیمـــرغ باشم.

به یقین سال ۱۴۰۲ سال خدمت صادقانه و خالصانه مسئولین برای مردم شریف شهرستان بوده و افتتاح پروژه های مختلف و متنوع در هفته دولت و دهه فجر در زمینه های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در کنار برگزاری شکوهمند ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند ماه از جمله خدمات ارزشمند مجموعه اجرایی شهرستان بوده است.

بنابراین شایسته است تا از زحمات بی شائبه رؤسای محترم ادارات، نهادها، ارگان‌ها و بانکهای شهرستان که در سال ۱۴۰۲ در امر خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان تلاش و همت مضاعف داشته اند کمال تقدیر و تشکر را نموده، موفقیت روزافزون هر یک را در سال جدید جهت ارائه خدمات بهتر، از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

در سال جدید نیز بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه سروران گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم. نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهرستانی آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

اینجانب ضمن یاد، نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم به ویژه سیمرغ را گرامی داشته و به پیشگاه همه آنان درود می فرستم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما امت روزه دار شهرستان سیمرغ، فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری به نام ( جهش تولید با مشارکت مردم ) نامگذاری شده است را محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه شما مردمان خوب شهرستان سیمرغ تبریک عرض می نمایم و امیدست سال ۱۴۰۳ سالی سرشار از صحت، سلامتی، برکت و نعمت، شکوه و سربلندی و هر آنچه خیر و خوبی در آن است برای مردم مسئلت دارم، همچنین امیدوارم سال جدید سال تغییر احوال مردم ایران به بهترین حال و ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (ع) باشد.

اشتراک گذاری
پیوند ها