امروز : 8 اردیبهشت 1403

حضور فرماندار سیمرغ در لحظه تحویل سال نو در مزار شهدای دستکنده کلای

حضور فرماندار سیمرغ در لحظه تحویل سال نو در مزار شهدای دستکنده کلای

کد خبر : 137607 1 فروردین 1403
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ، لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار و حجت الاسلام خانلری امام جمعه سیمرغ در لحظه تحویل سال نو به همراه بخشدار تالارپی، مسئولین شهرستان، خانواده های معظم شهدا و جانبازان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران در مزار شهدای دستکنده کلای شهرستان سیمرغ حضور یافتند و نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه نسبت به شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی ادای احترام کردند. ‎

رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ ضمن تبریک سال جدید گفت: امیدوارم سال ۱۴۰۳ سال پرخیرو برکت و سرشاز از موفقیت و عزت برای همه مردم شهرستان سیمرغ باشد.

وی با اشاره به حضور در مزار شهدای دستکنده کلای شهرستان در لحظه تحویل سال جدید اظهار داشت: این وظیفه ماست چرا که امنیت، آسایش و آرامش کشور مرهون خون پاک و رشادت های این عزیزان است.

حجت الاسلام خانلری امام جمعه سیمرغ بیان داشت: این حضور تجدید بیعتی با راه، نام و مسیر شهدا است و ما باید با تلاش برای عزت، اقتدار و حفظ ارزش های نظام ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

در لحظه تحویل سال نو هر یک از حاضرین ضمن نثار گل و قرائت فاتحه برای شادی روح شهدا تجدید بیعتی دوباره با ارزش های نظام بستند تا در سال جدید با همتی مضاعف برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

حاضرین در پایان با حضور بر سر مزار حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری ام الشهیدان کشوری حاضر شدند و با قرائت فاتحه با عطرافشانی یاد و خاطر ایشان را گرامی داشتند.

اشتراک گذاری
پیوند ها