امروز : 31 فروردین 1403

با حضور فرماندار مرکز استان مازندران نشست هماهنگی و هم اندیشی با دهیاران بخش مرکزی شهرستان ساری برگزار شد

کد خبر : 121791 27 اسفند 1401
پ

همزمان با نزدیک شدن به ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان جلسه هماهنگی و هم اندیشی دهیاران بخش مرکزی شهرستان ساری با ریاست نوبخت نوبخت فرماندار مرکز استان و با حضور هادیان بخشدار مرکزی، رئیس و اعضا شورای بخش مرکزی شرستان ساری و دهیاران این بخش برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، نوبخت فرماندار شهرستان ساری در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز و قدردانی از فعالیت های دهیاران و اعضاء شوراهای اسلامی بخش و روستا در سال 1401 گفت: دهیاران خط مقدم خدمت رسانی دولت مردمی سیزهم در روستاها می باشند و از این رو نقش مهمی را در تحقق منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) و کلید واژه دولت محترم یعنی مردمی سازی حوزه های مختلف حکمرانی ایفا می کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه پیرو دستورات موکد استاندار ولایی مازندران مبنی بر لزوم پاکسازی حرائم و زیباسازی ورودی شهرها کارهای خوبی در سطح شهرستان ساری به کمک دهیاران و اعضاء شورای اسلامی روستا و بخش صورت گرفت اظهار داشت : ساری به عنوان مرکز و پیشانی استان برای استقبال از نوروز و ماه مبارک رمضان پای کار است و تمهیدات لازم نیز برای نظارت و پاکسازی روستاها و حریم جاده ها اندیشیده شده که تا پایان نوروز و ماه رمضان به صورت روزانه اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

 وی در ادامه با اشاره به مساله تنظیم بازار شب عید و تامین کالاهای اساسی اشاره کرد و بیان داشت: امسال علاوه بر توزیع و عرضه محصولات تنظیم بازار در شهرها، با کمک بخشداران و دهیاران محترم در سطح بخش و روستاها نیز این عرضه انجام گرفت که نظارت مستمر دهیاران با کمک پایگاه های مقاومت بسیج در روستاها نیز به جد در حال انجام است.

فرماندار مرکز استان د. پایان گفت:  برای ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی برنامه های خوبی به ویژه در روستاها اندیشیده شده تا  همه مردم از برکات معنوی این ماه مبارک استفاده کنند. همچنین ایشان به مساله جهاد تبیین در این ماه اشاره نمود و اضافه کرد بایستی به امر جهاد تبیین به عنوان فریضه ای عبادی و سیاسی نگاه کرد و از فرصت این ماه برای آشنایی جوانان با فرهنگ ناب تشیع و آرمانهای بلند امامین انقلاب و شهدای والامقام استفاده نمود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها