امروز : 9 فروردین 1403

در جلسه قرارگاه مدیریت بحران شرکت گاز استان

جلسه ویدئو کنفرانس قرارگاه مدیریت بحران شرکت گاز استان

کد خبر : 119567 27 دی 1401اخبار جلسات
پ

سید‌ محمود حسینی پور در جلسه قرارگاه مدیریت بحران شرکت گاز استان که به صورت ویئو کنفرانس با تمامی شعبه های شرکت گاز استان با عنوان اینکه در شرایط حساسی بسر میبریم بطوریکه در مرز قطعی گاز در برخی شهرستان ها قرار داریم، ‎

در چند سال گذشته توسعه گاز به مناطق روستایی افزایش پیدا کرده است و در استان مازندران ۹۵ درصد روستاها گازرسانی شده است لیکن در زیر ساخت ها رشد حداکثری میسر نشده است که در دولت سیزدهم این مهم عملیاتی می شود .

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه بخش های مختلف اصناف و بازاریان مراکز صنعتی از سوخت جایگزین طی چهار و پنج روز آینده استفاده کنند تا شاهد صرفه جویی انرژی در این راستا باشیم، اظهار کرد: باید مدیریت مصرف انرژی بویژه گاز طوری پیش برود که مجبور به تعطیلی روند فعالیت های اجرایی و‌ اداری در استان نشویم.

استاندار مازندران، اظهار کرد :قطعی گاز شرایط سختی را برای مردم رقم می زند و این سرما می تواند مقدمه ای برای شیوع ویروس سرماخوردگی در استان شود که می تواند خطرناک‌ باشد لذا باید با صرفه جویی در مصرف گاز از بروز این مشکل جلوگیری کنیم.

وی گفت :در مدیریت مصرف گاز نیاز به کار رسانه ای و فرهنگی داریم و کمبود گاز نداریم بلکه در مدیریت مصرف گاز مشکل داریم به همین منظور در فضای مجازی اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد.

استاندار در این روز از مرکز مانیتورینگ شرکت گاز استان نیز بازدید و از نزدیک در جریان میزان مصرف گاز در مازندران قرار گرفت.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها