امروز : 9 فروردین 1403

استقرار دفترکار فرماندار مرکز استان در محلِ میدان میوه و تره بار جدید ساری/ اهمال کنندگان و اخلال گران زیرِ ذره بین دستگاه های نظارتی، امنیتی و قضایی/ کوچکترین خدشه ای به آرامش روانی مردم شوخی بردار نیست!

کد خبر : 119488 25 دی 1401
پ

جلسه آخرین وضعیت روند احداث پروژه میدان میوه و تره بار شهر ساری با ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان و با حضور سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری، سرهنگ حسن زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساری، دستگاه های امنیتی و قضایی و اعضای هئیت مدیره میدان میوه و تره بار ساری برگزار شد. ‎

بدلیل اهمیت موضوع افتتاح پروژه میدان میوه و تره بار در ایام الله دهه فجر، نوبخت فرماندار مرکز استان خبر داد: از روزآینده دفترکار فرماندار مرکز استان به محلِ میدان میوه و تره بار ساری منتقل خواهد شد.

فرماندار ساری اظهار کرد: بعد از کشمکش های ۱۴ ساله، با پیگیری های مکرر دستگاه قضایی، نظارتی و امنیتی و تلاش های شبانه روزی دستگاه های اجرایی، دیگر اجازه اهمال کاری و جولان افراد سودجو در به تعویق انداختن احداث و افتتاح پروژه میدان میوه و تره بار ساری داده نخواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه در یک سال گذشته نسبت به یک دهه گذشته کاملا مشهود است گفت: در یکسال گذشته با برگزاری حداقل ۱۵ جلسه و حضور مستمر و میدانی و اقدامات شبانه روزی گام بلندی در روند احداث پروژه میدان میوه و تره بار جدید با عزم راسخ و حضور دستگاه های اجرایی و عمل به تعهدات در سریع ترین زمان ممکن برداشته شده است و دیگر اجازه به تاخیر افتادن زمان افتتاح این پروژه ممکن نیست.

محمد علی نوبخت در پایان با بیان اینکه کوچکترین خدشه ای به آرامش روانی مردم شوخی بردار نیست افزود: تأمین امنیت و حفظ آسایش روانی، حق اساسی مردم است و در این مسیر نیز با تمام تلاش در قبال تعهدات خود نسبت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها