امروز : 6 اردیبهشت 1403

ضرورت مشارکت همه دستگاه های اجرایی در طرح پنجره واحد استان

امید محبی، گفت: اجرای طرح پنجره واحد استان در راستای تقویت دستگاه های اجرایی است لذا همه دستگاه ها باید در این طرح مشارکت و همراهی برای پیشرفت آن داشته باشند.

کد خبر : 119161 14 دی 1401اخبار جلسات
پ

امید محبی، گفت: اجرای طرح پنجره واحد استان در راستای تقویت دستگاه های اجرایی است لذا همه دستگاه ها باید در این طرح مشارکت و همراهی برای پیشرفت آن داشته باشند. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران،‌ امید محبی در جلسه شورای توسعه دولت الکترونیک با عنوان اینکه لیست مجوزهایی که در سامانه پنجره واحد مقرر شد قرار گیرد باید مشخص شود، خاطرنشان کرد :برای شروع بکار این سامانه 26 دستگاه اجرایی می بایست در این بستر گنجانده شود. هرچند تمامی دستگاه های اجرایی موظف هستند در قالب پنجره واحد در این طرح مشارکت کنند و به این سامانه می بایست نگاه موضوع محور داشته باشند.

وی ادامه داد :هر دستگاهی که در استان وجود دارد در شمول اجرای طرح پنجره واحد قرار می گیرد و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران می بایست با تمامی دستگاه های اجرایی جهت ارائه فرآیند این طرح مهم مکاتبه لازم را صورت دهد .

محبی تصریح کرد :سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به جمع آوری اطلاعات از خدمات پر تکرار استان بخصوص در بخش صدور مجوزها اقدام نماید و هردستگاهی می بایست جداگانه پیرامون اجرای طرح پنجره واحد از پیشرفت کار گزارش ارائه دهند .

این مسئول یادآور شد :اجرای طرح پنجره واحد استان در راستای تقویت دستگاه های اجرایی استان است لذا همه دستگاه ها باید در این طرح مشارکت و همراهی برای پیشرفت این طرح داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران تاکید کرد :طرح پنجره واحد دغدغه جدی استاندار مازندران است و بدلیل نقش حاکمیتی که داریم از اجرای این طرح حمایت می کنیم و تمامی دستگاه های اجرایی می بایست نسبت به اجرای این طرح اهتمام ویژه داشته باشند.

اشتراک گذاری
پیوند ها