امروز : 8 اردیبهشت 1403

سرپرست فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مازندران به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از فرمانداری شهرستان نور و بخشداری تابعه بازدید کرد

کد خبر : 117371 24 آبان 1401
پ

امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در سفری یک روزه به شهرستان نور؛ ضمن دیدار با کارکنان و بازدید از بخش های مختلف؛ مشکلات این فرمانداری و بخشداری های مرکزی، بلده و چمستان شهرستان را بصورت میدانی ارزیابی و دستورات لازم را برای رفع آن ها صادر نمود. ‎ ‎

 

معاون استاندار مازندران در دیدار با کارکنان فرمانداری و بخشداریهای تابعه بر اهتمام مجموعه کارکنان دولت در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تاکید کرد و عنوان داشت : بی تردید یکی از مهمترین وظایف سازمانی دستگاههای اجرایی خدمت صادقانه و موثر به مردم است که سلاح مقابله با حربه های دشمن برای ترویج روحیه ناامیدی در جامعه است.


امید محبی گفت: کارکنان دولت در صف مقدم برای تبیین دستاوردهای دولت و نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با تلاش دشمن در جهت سیاه نمایی اقدامات به مردم هستند .


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به اینکه به علت شرایط ویژه بخشداری بلده در حوزه کمبود نیروی انسانی؛ تسهیلات ویژه ای برای انتقال کارکنان از ستاد و فرمانداری به بخشدار بلده در نظر گرفته خواهد شد؛ گفت: برنامه های راهبردی دولت در حوزه محرومیت زدایی که به عنوان اولویت های اساسی استان از سوی استاندار مازندران ابلاغ شد نباید تحت الشعاع سختی های حضور کارکنان و بدنه اجرایی استان در مناطق محروم شود .

همچنین شهابیان ، مدیر فناوری اطلاعات ، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت طی بازدید حضوری از فرمانداری و بخشداری های تابعه به بررسی وضعیت موجود فناوری اطلاعات پرداخت و در این زمینه مشاوره های لازم را ارائه نمود . در همین راستا توسعه شبکه دولت در این شهرستان تا سطح دهیاری ها مورد تاکید قرار گرفت .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها