امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار مرکز استان مازندران هشدار داد:

گلوگاه اصلی فساد در چرخه آرد و نان، تعارض منافع است

کد خبر : 113012 18 خرداد 1401
پ

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه گلوگاه اصلی فساد در چرخه آرد و نان؛ تعارض منافع است، تصریح کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد که تصمیمات و اقداماتمان ، تحت تأثیر یک منفعت ثانویه قرار گیرد؛ حذف رقبا و سهم خواهی خارج از قاعده و قانون از آسیب های تعارض منافع است که البته ما با همکاری نهاد های نظارتی و برخورد جدی با سودجویان با این موضوع به طور قاطعانه مقابله خواهیم کرد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمد علی نوبخت در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان ساری با تاکید بر اینکه بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی ها باید مورد توجه قرار گیرید، گفت: اگر واحدی از خبازی های عملکرد مناسب داشت باید تشویق شود و اگر غیر از این بود قطعا باید برخورد لازم صورت گیرد، ساماندهی، تامین و توزیع آرد  و کیفیت‌بخشی پخت نان باید ازاولویت های مهم کارگروه ساماندهی آرد و نان این شهرستان در جهت رضایتمندی شهروندان باشد.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه گلوگاه اصلی فساد در چرخه آرد و نان؛ تعارض منافع است، تصریح کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد که  تصمیمات و اقداماتمان ، تحت تأثیر یک منفعت ثانویه قرار گیرد؛ حذف رقبا و سهم خواهی خارج از قاعده و قانون از آسیب های تعارض منافع است که البته ما با همکاری نهاد های نظارتی و  برخورد جدی با سودجویان با این موضوع به طور قاطعانه مقابله خواهیم کرد.

نوبخت در ادامه افزود: مردم انتظار دارند، کیفیت نان بهتر و صف‌های انتظار کوتاه‌تر شود و این مسئله با اجرای سیستم تشویق و تنبیه برای انگیزه پیدا کردن نانوایان محقق خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه روسای ادارات جهاد کشاورزی، صمت و غله شهرستان ساری آخرین گزارشات خود را از اقدامات و بازرسی‌های صورت گرفته از واحد‌های خبازی شهرستان ارائه دادند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها