امروز : 8 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان ساری:

شورای اسلامی و شهرداری دو بال توسعه شهر هستند/ انسجام و اتحاد و عمل به قانون لازمه توسعه شهر است

کد خبر : 108721 4 بهمن 1400
پ

فرماندار شهرستان ساری در دیدار با معاونان، مشاوران و مدیران مجموعه شهرداری بر عمل به قانون تأکید کرد و گفت: در سایه اتحاد و انسجام شورای اسلامی و شهرداری، توسعه و آبادانی شهر محقق می‌شود. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری در دیدار با معاونان، مشاوران و مدیران مجموعه شهرداری با بیان اینکه عمل به قانون و توسعه شهر رویکردهای مهم برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان است، گفت: می‌طلبد مدیران با اجرای درست قانون و عمل کردن به آن در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه اگر در انجام فعالیت‌ها، قانون به‌درستی اجرا شود بی‌شک رضایتمندی شهروندان نیز ارتقاء پیدا می‌کند و به همان ترتیب مردم احساس قدرت می‌کنند، تصریح کرد: البته باید برای تحقق خواسته‌ها و مطالبات شهروندان و خدمت به جامعه گام‌های اساسی برداریم و بنای اقدامات ما بر توزیع ثروت، کرامت و خدمت عادلانه به شهروندان باشد.

فرماندار مرکز استان مازندران با اذعان به اینکه برای رسیدن به شرایط مطلوب مشکلات فراوانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با مدیریت درست و به هنگام موانع پیش رو تا رسیدن به نقطه مطلوب رفع کنیم.

نوبخت با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری دو بال و اضلاع توسعه شهر محسوب می‌شوند، انسجام، اتحاد و همدلی را مهم‌ترین راهکار برای تحقق توسعه و خدمت به شهروندان دانست و افزود: اعضای شورای اسلامی شهر ساری منتخبین مردم هستند باید به مصوبات، برنامه‌ها و دیدگاه‌های آنان در پارلمان شهری احترام گذاشت.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها