امروز : 7 اردیبهشت 1403

🔹🔸برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان با موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی

کد خبر : 98780 24 مهر 1399
پ

✍🏻به گزارش روابط عمومی فرمانداری : ✅جلسه شورای اداری با موضوع مقابله با بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان کلاردشت با موضوع بررسی وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا ، اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با این ویروس و همچنین تصمیم گیری در خصوص اقدامات آتی در جهت کنترل و مبارزه با بیماری کرونا به ریاست کامران پولادی فرماندار کلاردشت و با حضورحجت السلام والمسلمین غفاری امام جمعه ، اعضای شورای تامین و شورای اداری برگزار شد . ‎

 

 کامران پولادی فرماندار شهرستان کلاردشت ، امروز پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن شهید رجایی آموزش و پرورش کلاردشت ، اظهار داشت: با توجه به وضعیت بیماری کووید۱۹ در استان و شهرستان کلاردشت ، زدن ماسک از امروز در تمام جلسات ادارات، بانک‌ها و همچنین برخی اصناف که مراجعات زیادی دارند، اجباری می شود  .مسوولان ادارات، مأموران حراست و نگهبانی، و مسئولان کنترل ورود و خروج در کلیه ادارات دولتی و مؤسسه های عمومی غیردولتی موظفند از ورود مراجعان و کارکنانی که از ماسک بهداشتی استفاده نمی‌کنند به محیط‌‪‎‬های اداری جلوگیری کنند. هرگونه ارائه خدمات به اینگونه مراجعان نیز توسط مسوولان و کارکنان اداره ها ممنوع است. در ادامه فرماندار کلاردشت نیز با بیان اینکه اقدامات چشمگیری توسط کمیته امداد در این شهرستان انجام شده گفت: این خدمات همواره در خدمت محرومان و اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است.
 ☑️رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دراین جلسه  در راستای اجرای طرح "هر کارمند حامی یک فرزند معنوی" در شهرستان کلاردشت افزود: هر کارمندی که در اجرای طرح"هر کارمند حامی یک فرزند معنوی" مشارکت داشته باشد و به هر میزانی که خودش تعیین کند طبق فرم تعیین شده از حقوق وی کسر خواهد شد. وی با اعلام اینکه این مبلغ قرار نیست که خیلی زیاد باشد و از 10 هزار تومان در هر ماه می تواند، شروع شود، گفت: موضوع حمایت از کودکان یتیم یک کار خداپسندانه و انسان دوستانه است که قطعاً مشارکت این طرح، رضایت خدا و تقویت روحیه را به دنبال دارد. وی ادامه داد: هر کارمندی با توجه به توان مالی خود می‌تواند در این طرح مشارکت داشته باشد و برای اجرای بهتر طرح از تمامی دستگاه‌های  و نهادها خواهیم خواست که مسئولیت پیگیری آن را به یکی از کارمندان خود واگذار کنند.
☑️در پایان جلسه از خانم یار محمدی بعنوان منتخب چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان مازندران ، آقای طالقانی از کارکنان بانک ملی شهرستان و آقای یاسر دارابی از نیروهای خدوم ارتش جمهوری اسلامی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل شد .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها