امروز : 19 اردیبهشت 1403

🔹🔸مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلاردشت

کد خبر : 98756 23 مهر 1399
پ

✍🏻به گزارش روابط عمومی فرمانداری » ✅مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلاردشت صبح امروز بیست و سوم مهر ماه با حضور کامران پولادی فرماندار کلاردشت ، جانشین فرماندهی سپاه کربلای استان مازندران ، حجت الاسلام و المسلمین غفاری امام جمعه شهرستان ، ریاست دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب ، رئیس شورای شهر ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، بسیجیان و جمعی از روسا و مردم شریف شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش کلاردشت برگزار شد . ‎

در این مراسم س فرمانده سپاه سابق کلاردشت ضمن خیر مقدم به جانشین فرماندهی سپاه کربلای استان مازندران و مسئولان شهرستان با اشاره به اهمیت بسیج و سپاه پاسداران سخنانی بیان کرد و در ادامه به بیان اقدامات انجام گرفته در طول دوسال و چند ماه تصدی خود در فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کلاردشت برای پاسداری و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی پرداخت .

در ادامه مراسم کامران پولادی فرماندار شهرستان کلاردشت ضمن خوش آمدگویی به مسئولان حاضر استانی و شهرستانی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم و امام راحل (ره) و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کارکردها و زحمات در عرصه برقراری امنیت و نظم در جامعه اشاره نمود . وی با بیان اینکه در نخستین سالهای انقلاب بسیجیان و سپاهیان در مقابله با هجوم دشمن به مرزهای ایران اسلامی که توسط رژیم بعث عراق و منافقین در کشور ایجاد شده بود، نقش بسزایی را در کنار سایر نیروهای انتظامی و امنیتی ایفا کردند، افزود: در سالهای دفاع مقدس و پس از آن در سازندگی کشور نیز می توان سپاه پاسداران و بسیج را در خط مقدم مشاهده کرد . وی همچنین ضمن قدردانی از فعالیت های سرهنگ مهدوی  در جایگاه فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان کلاردشت تصریح کرد: وی در تمامی جلسات شهرستان حضوری فعال و موثر داشت و به عنوان مشاوری صادق در زمینه های مختلف به مسئولان شهرستان کمک و یاری می رساند.

 در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ مهدوی فرمانده سپاه و بسیج ناحیه  پیشین شهرستان کلاردشت تقدیر و سرگرد کریمی فرد به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان معرفی شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها