امروز : 7 اردیبهشت 1403

سی و پنجمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان کلاردشت برگزار شد

کد خبر : 96742 13 مرداد 1399
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری : صبح امروز سی و پنجمین جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست کامران پولادی فرماندار شهرستان کلاردشت و با حضور بخشدار مرکزی ، فرماندهی سپاه ، مدیریت شبکه بهداشت و درمان ، روسای بانک ها و جمعی از نمایندگان و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد . ‎

در این جلسه فرماندار شهرستان کلاردشت با تاکید بر زدن ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی ، شستشوی مکرر دستها از سوی مردم و همکاری مدیران و روسای ادارات ، اظهار داشت : با توجه به اینکه وضعیت شهرستان زرد اعلام شده است لازم است مردم همچنان در طرح فاصله گذاری اجتماعی و فزیکی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی و خارج از منازل رعایت نموده و تصور نکنند وضعیت عادی است .

در ادامه فرماندار شهرستاان کلاردشت افزود : دستورالعمل های بهداشتی در مراسمات عزاداری محرم باید به عنوان بخشی از الزامات از سوی متولیان مراسم رعایت شود همانطور که در مراسم ماه مبارک رمضان مردم عزیز همکاری و همراهی خوبی داشتند و شبکه های مجازی نیز فضای روحانی و معنوی آن را به خوبی انتقال دادند ، امیدواریم که در مراسم عزاداری محرم نیز با بهره گیری از ابتکارات جدید و همسو با توجه به شرایط خاص کشور از نظر شیوع بیماری کرونا بخشی از عزاداری ها در فضای مجازی انجام شود . زیرا در این راستا هم سلامت جسم و جان و هم تقویت ایمان باید حفظ شود .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها