امروز : 8 اردیبهشت 1403

جلسه ویدیو کنفرانس توانمند سازی اقتصاد بانوان سرپرست خانوار با بازاریابی دیجیتال

جلسه ویدیو کنفرانس توانمند سازی اقتصاد بانوان سرپرست خانوار با بازاریابی دیجیتال

کد خبر : 93019 4 خرداد 1399اخبار تنکابن
پ

‍ کاسگری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن از بازار یابی دیجیتالی خبر داد. ‎

کاسگری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه با اشاره به لزوم توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و مرتفع نمودن مشکل بازار یابی به بازار یابی دیجیتالی اشاره نمود. وی ضمن تقدیر از حمایت دکتر حسینی جو_ معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن_مدیر کل بانوان استانداری و جهاددانشگاهی استان در راستای اجرای طرح، اظهار داشت : طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با هدف بازاریابی بصورت دیجیتالی به اجرا در می آید.
هدف از اجرای این طرح که به صورت پایلوت در سه شهرستان ساری, بابل و تنکابن برگزار خواهد شد توسعه مشاغل خانگی از طریق آموزش بازاریابی و تجارت الکترونیک و همچنین ایجاد فروشگاه یکپارچه و آنلاین دیجیتال جهت معرفی محصولات و مصنوعات خانگی می باشد. کاسگری تصریح نمود: با ثبت نام سه برابر ظرفیت و آموزش در فاز اول در نهایت چهل بانوی سرپرست خانوار و خودسرپرست شهرستان به عضویت این طرح در خواهند آمد و در این راستا پذیرش بانوانی که در امر تولید توانمند بوده و همچنین در عرضه و فروش محصولات و مصنوعات خود از ابزار دیجیتال و همچنین فضای مجازی استفاده می نمایند در اولویت خواهند بود.
وی همچنین از حضور بانوان توانمند شهرستانهای رامسر و عباس آباد نیز در طرح پایلوت شهرستان خبر دادند.
معاون برنامه ریزی فرماندار تنکابن ، دغدغه فروش و عرضه محصولات را یکی از مهمترین دغدغه های همیشگی مشاغل خانگی دانسته و اشاره نمود: تولید کننده در کنار تولید باکیفیت باید با مهارتهای بازاریابی و فروش و مشتری مداری آشنا شود تا بتواند چرخه تولید خود را رونق بخشد.
ایشان ضمن اظهار امیدواری از اثرات مثبت اجرای این طرح و تشکر از همراهی نماینده جهاد دانشگاهی بعنوان مجری طرح خواستار مشارکت دستگاههای اجرایی شهرستان از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره), اداره بهزیستی , جهاد کشاورزی, میراث فرهنگی, اداره صمت, بسیج سازندگی و سایر ادارات و دستگاههای اجرایی شدند

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها