امروز : 7 اردیبهشت 1403

معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در جمع جوانان والیبالیست مطرح کرد :

تنکابن سرشار از استعدادهای ورزشی است

کد خبر : 89831 26 دی 1398اخبار تنکابن
پ

سید امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن در دیدار با نوجوانان والیبالیست تنکابن، اعزامی به مسابقات ملی مطرح کرد: تنکابن سرشار از استعدادهای ورزشی است . ‎

 

فرماندار ویژه تنکابن در این دیدار عنوان داشت: تنکابن سرشار از استعدادهای ورزشی است .

فرماندار ویژه تنکابن در دیدار با نوجوانان والیبالیست این شهرستان که به لیگ برتر کشور حضور یافتند، از آنان به عنوان امید و سرمایه های کشور یاد کرد و گفت : تنکابن سرشار از استعدادهای ورزشی بوده و در رشته های مختلف ورزشی قهرمانان بسیاری را تربیت کرده است .

سید امیر حسینی جو ضمن ابراز خرسندی از حضور نوجوانان تنکابنی در لیگ برتر والیبال کشور، خطاب به آنان افزود:

شما نوجوانان و جوانان علیرغم هجمه هایی که به کشور از هر سو وارد می شود، توانستید افتخار بیافرینید  و این دستاورد ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه این پشتکار و موفقیت شما الگویی برای همکلاسی ها و بچه محلهایتان خواهد بود، اظهار داشت: وظیفه همه آحاد جامعه است که از این فرزندان تنکابنی   برای کسب موفقیت ها و افتخارات بیشتر حمایت کنند.

فرماندار ویژه تنکابن  ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: ما همه به منزله اعضای یک خانواده بوده و شادی ها و غمهایمان مشترک است مانند سانحه هوایی که رخ داد و همه مردم ایران برای از دست رفتن هموطنانمان ناراحت هستیم .

وی ادامه داد: شما نوجوانان هم خانواده و فرزندان ما هستید و مایه خرسندی ماست که در کنار شما بوده از شما در حد توان حمایت کنیم .

نماینده عالی دولت در تنکابن ضمن قدردانی از زحمات مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران بیان داشت: ما برای فعالیت بهتر تیم والیبال مباحث مربوط به این تیم را پیگیری می کنیم .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها