امروز : 7 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

پیام تسلیت فرماندار بابلسر به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

کد خبر : 89428 13 دی 1398
پ

فرماندار شهرستان بابلسر، با ارسال پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. ‎

در متن پیام تسلیت اسماعیل حسن‌زاده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. [آل عمران - 169]

در پی شهادت سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اسلامی ایران به دست تروریست‌های جنایتکار آمریکا در بغداد، جهان اسلام در ماتم او به سوگ نشست.

مکتب اسلام در طول قرن‌ها حیات، همواره مرهون حضور شخصیت‌های ارزشمندی بوده که با گوهره جان، در مسیر آزادگی و اعتلای اسلام و قرآن ایستاده اند و با تاسی از سرور آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع)، مسیر حق را پیموده‌اند.

خاک پاک ایران نیز به برکت اسلام، فرزندان شایسته‌ای از این دست در خود پرورش داده که بی‌شک سردار حاج قاسم سلیمانی، از شایسته‌ترین این فرزندان بود که لحظه لحظه حیات پربرکتش را صرف تعالی دین و آبادی وطن نموده و نام او تا همیشه تاریخ، بلند آوازه خواهد ماند.

اینجانب‌، شهادت این سردار نام آور وطن را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و بویژه بیت مکرم آن شهید جلیل‌القدر تبریک و تسلیت می‌گویم.

از خداوند متعال مسالت دارم آن شهید شریف اسلام را با مولا و مقتدایش امام حسین (ع) محشور گردانیده و به خانواده معزز ایشان صبر جزیل عنایت فرماید.

 

اسماعیل حسن‌زاده
فرماندار شهرستان بابلسر

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها