امروز : 7 اردیبهشت 1403

تعیین اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کلاردشت

کد خبر : 88661 14 آذر 1398
پ

تعیین اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کلاردشت ‎

 

ظهر روز سیزدهم آذر ماه طی جلسه ای با حضور کامران پولادی فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان ، دادستان عمومی و انقلاب ، رییس هیات نظارت ، رییس ثبت احوال و سی نفر از معتمدین کلاردشت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کلاردشت :

در این جلسه فرماندار شهرستان کلاردشت ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه اظهار داشت : رای مردم حق الناس است و وظیفه همه ما در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری رعایت مر قانون برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش کنیم .

وی همچنین بر ایجاد بستر مناسب برای مشارکت حداکثری تاکید کرد و اظهار داشت : امنیت انتخابات , سلامت  , رعایت کامل بی طرفی و امانت داری چهار عنصر اصلی برگزاری انتخاباتی پرشور است که رعایت این موارد توسط دست اندرکاران انتخابات الزامی است .

در پایان جلسه از بین سی نفر معتمد هشت نفر بعنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی البدل با رای مخفی و اکثریت آرا انتخاب شدند .

گفتنی است هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کلاردشت دارای یازده عضو می باشد که هشت نفر معتمد و سه نفر اعضای اداری فرمانداری ؛ دادستان عمومی و انقلاب ، رییس هیات نظارت و رییس ثبت احوال شهرستان این هیات را تشکیل می دهند .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها