امروز : 15 اردیبهشت 1403

با هدف گرامی‌داشت سالروز تاسیس سپاه رقم خورد:

دیدار فرماندار نکا با فرمانده سپاه

کد خبر : 138915 3 اردیبهشت 1403
پ

دیدار مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا با نجفی فرمانده ناحیه مقاومت این شهرستان در راستای گرامی‌داشت سالروز صدور فرمان تشکیل سپاه پاسداران از سوی امام خمینی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رقم خورد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، دیدار مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا با  نجفی فرمانده ناحیه مقاومت این شهرستان در راستای گرامی‌داشت سالروز صدور فرمان تشکیل سپاه پاسداران از سوی امام خمینی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رقم خورد.

  فرماندار نکا در این دیدار که با همراهی مسئولین شهرستانی صورت پذیرفت، ضمن اشاره به جایگاه سپاه پاسداران در نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: درایت و هوشمندی امام عزیز موجب شد تا در همان ماه‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، این نهاد مقدس شکل بگیرد و امروز سپاه تبدیل به یک قدرت بین‌المللی شده است، که معادلات جهانی را تغییر داده است.

 رمضانی افزود: روحیه جهادی حاکم بر سپاه سبب شده است تاا در سخت‌ترین شرایط سپاه، یار و یاور مردم باشد و از طرفی امنیت مردم را نیز تامین کند.

  فرماندار نکا با اشاره به عملیات ((وعده صادق)) اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس نقش موثر رزمندگان سپاه پاسداران موجب شده بود تا پیروزی‌های بسیاری حاصل شود و امروز نیز سپاه قدرتمندتر از گذشته همچنان پاسخ محکمی به دشمنان این کشور ی‌دهد که عملیات وعده صادق نمونه کوچکی از آن بود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس