امروز : 14 اردیبهشت 1403

فرماندار نکا در جمع تولیدگران و صنعتگران:

رفع موانع تولید نهضتی در راستای تحقق شعار سال

کد خبر : 138911 3 اردیبهشت 1403
پ

صبح امروز مرتضی رمضانی در ادامه روند پیگیری‌های خود جهت تحقق شعار سال با حضور در شهرک صنعتی شهید نظری شهرستان نکا و در واحد تولیدی فولاد ماشین با جمعی از صنعتگران و تولیدگران به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی دیدار کرد. ‎

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، صبح امروز مرتضی رمضانی در ادامه روند پیگیری‌های خود جهت تحقق شعار سال با حضور در شهرک صنعتی شهید نظری شهرستان نکا و در واحد تولیدی فولاد ماشین با جمعی از صنعتگران و تولیدگران به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی دیدار کرد.

فرماندار نکا در این نشست با اشاره به نقش موثر تولیدگران و صنعتگران در توسعه کشور و با بیان این‌که امسال بنا به ضرورت کشور به سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی دولت سیزدهم تحقق شعار سال است و برگزاری نشست‌های این چنینی قطعاً به جهش تولید کمک خواهد کرد بنابراین باید این نشست‌ها تداوم پیدا کند و با رفع موانع تولید نهضتی در راستای تحقق شعار سال به وجود آید.

فرماندار خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: جهش تولید میسر نخواهد شد، مگر با توجه ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی به رفع موانع و مشکلات پیش‌روی تولیدگران و صنعتگران، که این امر نیازمند کار جهادی و شبانه‌روزی است.

رمضانی با اشاره به عملیات سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آن چیزی که موجب قوت قلب نیروهای نظامی ایران در این عملیات شد، حمایت مردم برای اجرای این عملیات بود و اگر این مشارکت و حمایت مردم نبود، این پیروزی محقق نمی‌شد. بنابراین برای رسیدن به موفقیت در امر تولید و ایجاد جهش تولید نیز نیازمند مشارکت و حمایت مردم هستیم که به زیبایی از سوی رهبر معظم انقلاب این نکته عنوان شد.

فرماندار نکا تاکید کرد: تمام تلاش ما باید معطوف به بازگرداندن واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید باشد و هر کسی که مانعی در مسیر تولید ایجاد کند به نظام و کشور خیانت کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: گاهی اوقات وجود برخی از دستورالعمل‌ها ممکن است روند تولید را کُند سازد، و این مدیران هستند که می‌توانند با ایجاد انعطاف در قانون تا جایی که به چهارچوب قانون آسیبی وارد نشود، روند تولید را تسریع بخشند.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان مازندران، تاکید کرد: رونق تولید از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است و تمامی مدیران موظف هستند تا در نیل به اهداف دولت تلاش کنند.

رمضانی در پایان سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز کارگر خاطرنشان کرد: از هر فرصتی باید استفاده کرد تا از خارج شدن واحدهای تولیدی از چرخه تولید جلوگیری کرد چرا که اگر یک واحد از چرخه تولیدی خارج شد شاهد آسیب اقتصادی به جامعه مخصوصاً در میان کارگران خواهیم بود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس