امروز : 14 اردیبهشت 1403

با همراهی فرماندار صورت پذیرفت:

زنجیره حمایت مردم نکا از وعده صادق سپاه و طرح‌نور

کد خبر : 138838 30 فروردین 1403
پ

صبح امروز ویژه‌برنامه زنجیره حمایت مردم از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مواضع رژیم منحوس صهیونیستی و همچنین طرح نور که در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و از سوی فراجا اجرایی شده است، با حضور مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌محمد‌صادق‌محمدی‌لائینی امام جمعه این شهرستان و همچنین با استقبال پرشور و کم‌نظیر مردم نکا، همزمان با مردم سراسر استان مازندران برگزار شد. ‎

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا،  صبح امروز ویژه‌برنامه زنجیره حمایت مردم از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مواضع رژیم منحوس صهیونیستی و همچنین طرح نور که در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و از سوی فراجا اجرایی شده است، با حضور مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌محمد‌صادق‌محمدی‌لائینی امام جمعه این شهرستان و همچنین با استقبال پرشور و کم‌نظیر مردم نکا، همزمان با مردم سراسر استان مازندران برگزار شد.

مرتضی‌رمضانی در حاشیه این ویژه‌برنامه اقدام سپاه را تامین‌کننده امنیت و اقتدار کشور دانست و خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی از سوی فرزندان این ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر شادی قلوب مردم ایران، موجب تسلی‌خاطر مردم رنج‌دیده و داغدار غزه شد.

فرماندار نکا گفت: این حرکت سپاه پاسداران علاوه بر تامین اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی به مستکبران جهان نشان داد که معادلات جدیدی در منطقه رقم خورده است و از این پس هرگونه اقدام علیه ایران اسلامی با پاسخی سخت و دندان شکن مواجه خواهد شد.

رمضانی ادامه داد: این حضور پرشکوه و پرشور نشان دهنده آن است که مردم ولایی استان مازندران به‌ویژه شهرستان نکا همانند همه ملت شریف ایران، همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و از فرزندان خود در سپاه پاسداران تقدیر می‌کنند‌.

 

 نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: بی‌شک این حضور پرشور موجب دلگرمی همه سربازان امام زمان در سپاه پاسداران خواهد شد و عزم آن‌ها را برای تامین عزت و امنیت کشور مضاعف خواهد کرد.

 فرماندار نکا با اشاره به اجرای طرح نور از سوی فراجا در سطح کشور تاکید کرد: با کمک کارکنان انتظامی شاهد گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در کشور خواهیم بود و امیدواریم با همراهی مردم و با یکپارچگی دستگاه‌های فرهنگی در این جنگ شناختی و ترکیبی که دشمن علیه فرهنگ اسلامی کشور به راه انداخته است، پیروز باشیم.

رمضانی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان انتظامی تاکید کرد: یقیناً با کمک عوامل فراجا و با حمایت دستگاه‌های حاکمیتی اقتدار کشور در حوزه فرهنگ و در راستای حفظ عفاف و حجاب حفظ خواهد شد و همانگونه که سپاه پاسداران عزت و اقتدار کشور را در حوزه تامین امنیت حفظ کرد، با اجرای طرح نور از سوی فراجا، فرهنگ عفاف و حجاب نیز در کشور ماندگار خواهد شد.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس