امروز : 14 اردیبهشت 1403

در راستای گرامی‌داشت روز ارتش:

فرماندار نکا با فرمانده اردوگاه شهدای ارتش دیدار کرد

کد خبر : 138798 30 فروردین 1403
پ

صبح امروز مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی، با حضور در اردوگاه شهدای ارتش این شهرستان با صادقی فرمانده این اردوگاه دیدار کرد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، صبح امروز مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی، با حضور در اردوگاه شهدای ارتش این شهرستان با صادقی فرمانده این اردوگاه دیدار کرد.

 فرماندار نکا در این دیدار، ضمن تقدیر از زحمات مجموعه اردوگاه شهدای ارتش به نقش برجسته ارتش در تامین امنیت کشور اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طی سال‌های پس از انقلاب نشان داده است، همواره برای حفظ تمامیت ارضی و دفاع از حدود کشور در همه صحنه‌ها حضور پررنگ داشته است و سربازان این دستگاه مقدس همواره جان خود را برای حفظ امنیت مردم فدا کرده‌اند.

رمضانی با اشاره به نقش ارتش در دفاع از حرم خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی همپای پاسداران انقلاب اسلامی و تمامی نیروهای بسیجی در دفاع از کیان کشور در سال‌های دفاع مقدس خوش درخشید.

 فرماندار نکا با اشاره به شهدای ارتش همچون شهید‌صیاد‌شیرازی خاطرنشان کرد: بسیاری از عملیات‌ها در دوران دفاع مقدس با نبوغ و طراحی فرماندهان ارتش صورت پذیرفت و پیروزی‌های بسیاری در این راستا رقم خورد.

وی همچنین به نقش ارتش پس از انقلاب اسلامی برای کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی از کشور و همچنین دفاع از حرم حضرت زینب اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره همراه مردم بوده است و در بسیاری از مسائل و مشکلات مانند بلایای طبیعی به یاری مردم شتافته است، از طرفی در دفاع از حرم حضرت زینب در سوریه نیز ارتش، شهدای مدافع حرم بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 همچنین صادقی فرمانده اردوگاه شهدای ارتش نیز، ضمن تقدیر از حضور فرماندار در این اردوگاه، کتاب ((همیشه فرمانده)) روایتی از زندگی  شهید‌حسن‌آبشناسان، فرمانده شهید ارتش را تقدیم فرماندار کرد.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس