امروز : 14 اردیبهشت 1403

در نخستین ساعت کاری صورت پذیرفت:

بازدید سرزده فرماندار نکا از واحد‌های خبازی سطح شهر

کد خبر : 138790 1 اردیبهشت 1403
پ

صبح امروز و در نخستین ساعت کاری مرتضی رمضانی فرماندار نکا به همراه اعضای کارگروه آرد و نان با حضور در واحدهای خبازی سطح شهر با هدف نظارت بر پخت نان مرغوب و با کیفیت و ارائه خدمات مطلوب در این راستا به شهروندان نکایی از این مجموعه‌ها بازدید کرد. ‎

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا صبح امروز و در نخستین ساعت کاری مرتضی رمضانی فرماندار نکا به همراه اعضای کارگروه آرد و نان با حضور در واحدهای خبازی سطح شهر با هدف نظارت بر پخت نان مرغوب و با کیفیت و ارائه خدمات مطلوب در این راستا به شهروندان نکایی از این مجموعه‌ها بازدید کرد.

 فرماندار نکا با تاکید بر رعایت بهداشت از سوی کارکنان واحدهای خبازی و پخت نان با کیفیت خاطرنشان کرد: باتوجه به این‌که نان یکی از اقلام پرمصرف و تاثیرگذار بر سلامت آحاد جامعه است،  نظارت دقیق و ویژه‌ای بر عرضه نان مرغوب خواهیم‌داشت و بهبود کیفیت نان باید در دستور کار دستگاه‌های  مرتبط قرار گیرد.

وی خطاب به اعضای کارگروه آرد و نان تاکید کرد: کیفیت نان در کانون توجه مردم قرار دارد و اگر آرد باکیفیت در اختیار واحدهای خبازی قرار نگیرد، یقینا کیفیت نان نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس