امروز : 11 اردیبهشت 1403

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه‌ مازندران

منجرشدن پژوهش به فناوری، گامی بزرگ در خدمت رشد تولید و مهار تورم

کد خبر : 132843 15 آذر 1402روابط عمومی فرمانداری
پ

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه‌ مازندران در بیست‌وچهارمین دوره گرامی‌داشت هفته پژوهش و فناوری استان در دانشگاه مازندران گفت: منجرشدن پژوهش به فناوری، گامی بزرگ در خدمت رشد تولید و مهار تورم است. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران هم‌زمان با هفته گرامی‌داشت پژوهش و فناوری، بیست‌وچهارمین دوره گرامی‌داشت هفته پژوهش و فناوری استان در دانشگاه مازندران برگزار شد.

دکتر جمال قاسمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه‌ مازندران و دبیر بیست و چهارمین دوره جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان نیز در این همایش گفت: امید می‌رود که با پژوهش درست و منجرشدن پژوهش به فناوری بتوانیم در خدمت رشد تولید و مهار تورم باشیم و اثرات آن را در جامعه ببینیم.

دکتر قاسمی اظهار داشت: هفته پژوهش و فناوری هرساله با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری، عرضه عملکردهای مطالعاتی، تقدیر از پژوهشگران و فعالان، افزایش حساسیت و توجه مدیران به مقوله پژوهش و با برنامه‌های متنوع به برگزاری می‌رسد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران یادآور شد: این هفته، قله‌ای از کوه یخ است که بخش اعظم آن در زیر آب بوده و دیده نمی‌شود و این قله برای دیده شدن این فعالیت‌ها است.

دکتر قاسمی خاطرنشان کرد: بسترسازی برای تجاری‌‌سازی یکی از حلقه‌های مفقوده این منطقه برای توسعه است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران در ادامه، گزارشی در خصوص اهداف، مراحل تشکیل ستاد پژوهش استان و نحوه انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر ارایه داد.

اشتراک گذاری
پیوند ها