امروز : 7 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

پیام تبریک نوروز

کد خبر : 102774 1 فروردین 1400
پ

اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر با صدور پیامی،آغاز بهار و نوروز را تبریک گفت ‎

به  گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر در پیامی آغاز بهار و حلول سال نو را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است :

                                                             بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره‌ای زیبا از آفرینش است که خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازی دوباره و رویشی نو جلوه‌گر سازد.

اینک که سال ۹۹ با همه فراز و فرودها، تلخی‌ها و شادکامی‌ها سپری شد و در آغازین روزهای آن، ویروس منحوس کرونا تعدادی از خانواده‌ها و عزیزانشان را به دلیل ابتلاء به این بیماری داغدار و عزادار نمود، جا دارد مراتب تسلیت خویش را به پیشگاه این مردم فهیم به ویژه شهدای خط مقدم مقابله با بیماری کرونا تقدیم نمایم.

امید است بتوانیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها نامگذاری شده است، با اتحاد و همدلی بین مسئولین و مردم و رفع موانع تولید و اشتغال در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب موفق و موید باشیم.

مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود در سال ۱۴۰۰ که مقارن با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شده است، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از تمام آحاد جامعه و همشهریان فهیم جهت حضور پرشور در این رویداد بزرگ تاریخی دعوت بعمل می‌آید.

اینجانب ضمن تجدید ارادت به ساحت همه مردم عزیز ، یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشته و به پیشگاه همه آنان درود می‌فرستم و این عید بهاران، نوروز و سال نو را محضر رهبر فرزانه انقلاب، ریاست محترم جمهور، دولت خدمتگزار و همه مردمان خوب این سرزمین کهن تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود.
انشاء الله...


اسماعیل حسن زاده
فرماندار شهرستان بابلسر

اشتراک گذاری
پیوند ها