امروز : 8 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

پیام تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار

کد خبر : 100503 30 آذر 1399
پ

اسماعیل حسن زاده،فرماندار شهرستان بابلسر با صدور پیامی؛ سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بابلسر؛اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر با صدور پیامی؛ ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س)، از فداکاری و مجاهدت های پرستاران در مواجهه و مقابله با کرونا قدردانی کرد.

 

متن  پیام به شرح ذیل است :

                                                          بسم الله الرحمن الرحیم

 

پنجم جمادی الاولی، سالروز ولادت با سعادت تجسم ایثار زینب کبری(س) و روز پرستار، تلاشگری و سخت کوشی تمام فعالان عرصه سلامت به ویژه پرستاران بزرگوار را ارج می نهیم.

پرستاری، حرفه ای انسانی و یکی از والاترین جلوه های نوعدوستی و نقش آن برای حفظ سلامتی در جامعه  همواره برجسته بوده است.پرستاران عزیز و شریف که در دوران دفاع مقدس با حضوری خاطره انگیز نقش خود را به بهترین شکل ایفا نموده، امروز نیزدر شرایط همه گیری ویروس کرونا،با مجاهدت شبانه روزی در سایه صبر و ایثار؛ برای حفظ سلامتی هموطنان از خودگذشتگی نشان داده اند و بی‌شک این جهاد مدافعان سلامت همچون مدال زرینی در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)،روز پرستار را به محضر تمامی پرستاران شهرستان بابلسر تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون آنان را ازدرگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

 

اسماعیل حسن زاده

فرماندارشهرستان بابلسر

اشتراک گذاری
پیوند ها