امروز : 31 فروردین 1403

فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد

آمادگی سپاه و بسیج برای توانمندسازی و آگاهی بخشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر

کد خبر : 96475 1 مرداد 1399
پ

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در دیدار با مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از آمادگی سپاه و بسیج برای توانمندسازی و آگاهی بخشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت : مقابله و مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی باید به یک دغدغه همگانی تبدیل شود و بسیج در حوزه آگاه سازی و اقدامات فرهنگی در این حوزه نقشی مهم و اساسی دارد. ‎

وی افزود : مقام معظم رهبری در حوزه آسیب های اجتماعی مقابله با اعتیاد و مواد مخدر را اولویت اول اعلام نمودند و با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری برای کاهش آسیب های اجتماعی سپاه و بسیج هم به عنوان سربازان امام و انقلاب در این راستا گام برمی دارند .
وی تاکید کرد : مردم ولی نعمت ما هستند و همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با مقابله جدی و همه جانبه با مواد مخدر دغدغه مردم را کاهش دهیم .
سردار مسلمی با اشاره به سیاست ضرورت حرکت از مواد مخدر صنعتی به سوی مواد مخدر سنتی گفت : اعتیاد آرامش و آسایش زندگی را بر هم میزند و ضرورت دارد تا همه دستگاهها با برنامه در این زمینه وارد عمل شوند .
فرمانده سپاه کربلای مازندران آمادگی سپاه کربلا را برای همکاری در حوزه مراکز ماده 16 و بازپروری معتادان متجاهر اعلام نمود و گفت : تلاش خواهیم کرد در زمینه ارتقاء دانش اعتیاد و آموزش های همگانی برای آشنایی مردم با مضرات و خطرات مواد مخدر نیز از ظرفیت عظیم بسیج استفاده نمائیم .
در این دیدار احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به ظرفیت عظیم سپاه و بسیج برای مقابله همه جانبه با مواد مخدر گفت : با حضور جدی سپاه و بسیج فصل جدید و نوینی برای کنترل آسیب های مواد مخدر آغاز خواهد شد .
وی تاکید کرد : رشد 60 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 99 با مشارکت و همکاری دستگاههای کاشف و پلیس مبارزه با مواد مخدر رقم خورده است و انتظار میرود در حوزه فرهنگی و پیشگیری نیز همه پای کار بیایند و ظرفیت سپاه و بسیج هم می تواند کمک بزرگی به کاهش نرخ اعتیاد در استان نماید .
مظفری برای فرمانده جدید سپاه کربلای مازندران آرزوی موفقیت نمود و گفت : شک نداریم سپاه و بسیج می تواند کمک بزرگی هم در حوزه مقابله با مواد مخدر و هم در حوزه پیشگیری و آگاهی بخشی جامعه داشته باشد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید