امروز : 10 فروردین 1403

آیت الله توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

مبارزه با مواد مخدر باید با جامعیت،اشرافیت و قاطعیت صورت گیرد

کد خبر : 96472 1 مرداد 1399
پ

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خواستار برخورد قاطع و همه جانبه با پدیده شوم مواد مخدر شود و تاکید کرد: نباید اجازه داد مواد مخدر به آسانی در دسترس مردم قرار گیرد و با توزیع کنندگان مواد مخدر باید برخورد قاطع و شدید صورت گیرد. ‎


آیت الله توکل با اشاره به اینکه برای حل معضل اعتیاد باید به همه جوانب و علل آن توجه کرد اظهار داشت : برای حل معضل اعتیاد و مواد مخدر می بایست با جامعیت، اشرافیت و قاطعیت برخورد نمود.
وی ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی و پیشگیری را یاد آور شد و گفت:کار فرهنگی و پیشگیری در امر مبارزه با مواد مخدر لازم و ضروری است ولی اگر همراه با قاطعیت و اشرافیت کامل در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر نباشد بی اثر خواهد شد.
آیت الله توکل با ابراز تاسف از افزایش آمار معتادان تاکید کرد: امروز انواع و اقسام مواد مخدر تولید می شود و به راحتی در دسترس مردم است باید با پخش کنندگان مواد مخدر برخوردی قاطع انجام شود مانند کشور عربستان که در هنگام حضور حجاج شدیدترین برخوردها را با دارندگان مواد مخدر دارند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر نقش مهم زندان ها برای اقدامات تربیتی و بازدارنده اشاره کرد و گفت: زندانهای ما نباید به هتل تبدیل شوند و ضرورت دارد در این زمینه تجدید نظر شود.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید