امروز : 9 فروردین 1403

اهدای خون ۴۰نفر از دهیاران بخش مرکزی شهرستان قائم شهر در گام نخست

کد خبر : 92256 6 اردیبهشت 1399
پ

با پیگیری معاون سیاسی فرماندار قائم شهر و سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان و در راستای حمایت از بیماران نیازمند به خون انجام شد ‎

با پیگیری معاون سیاسی فرماندار قائم شهر و سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان و در راستای حمایت از بیماران نیازمند به خون انجام شد

اهدای خون ۴۰نفر از دهیاران بخش مرکزی شهرستان قائم شهر در گام نخست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، عمران عباسی در حاشیه این عمل خیرخواهانه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در شرایط سخت حاضر، اهدای خون توسط مردم فهیم و نیک اندیش با بهره گیری از پیشینه ی فرهنگی سرزمین عزیزمان و استعانت از آموزه های خوب دین اسلام می تواند رافع نگرانی شهروندان نیازمند به خون باشد.

معاون سیاسی فرماندار قائم شهر ادامه داد: تنها چیزی که مردم عزیزمان را در این روزهای پرملال و محنت زا در کنار این غم آلودی جان فرسا آرام و امیدوار و مقاوم می سازد، جلوه های زیبای مهربانی و بخشندگی و نیک اندیشی و بلندطبعی است که با الطاف الهی توسط مردم خوبمان نقش بند تقویم زندگی این ایام ما گشت و نباید فراموش کرد که در کنار عزیزان مبتلا به بیماری ناشی از ویروس منحوس کرونا که سلامت شان آرزوی قلبی ماست، بیماران خاص، بویژه عزیزانی تالاسمی نیازمند هدیه خون هستند.

سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان قائم شهر تاکید کرد: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی است. بیماران تالاسمی، هموفیلی، حوادث و تصادفی ازجمله عزیزانی هستند. که نیازمندخون می باشند.

وی با اشاره به حضور ۴۰نفر از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی در پایگاه ثابت انتقال خون شهرستان جهت اهدای خون، گفت: این پویش، مستمر و در راستای رزمایش کمک مؤمنانه حسب منویات مقام معظم رهبری انجام گرفت.

عباسی ادامه داد: این کار پسندیده با تدبیر فرماندار به عنوان اولین اهدا کننده خون در این پویش آغاز و در طرحی داوطلبانه توسط مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان تا رفع نیاز و هرگونه نگرانی تداوم خواهد یافت.

معاون سیاسی فرماندار قائم شهر در پایان از همه ی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و همچنین کادر انتقال خون شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
پیوند ها