امروز : 10 فروردین 1403

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز 13 آبان بخش کلار

کد خبر : 87754 8 آبان 1398اخبار
پ

چهارشنبه : 8 آبان 1398 ‎

به گزارش روابط عمومی بخشداری کلار ؛ جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز 13 آبان، رأس ساعت 10:30صبح روز چهارشنبه مورخ 98/08/08 با تلاوت آیاتی چند از کلام الهی در محل بخشداری کلار منعقد گردید.

در ابتدای جلسه بخشدار کلار ضمن اهداء سلام و درود به روان پاک و مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام (ره)، شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و امنیت و شهدای دانش آموز 13 آبان 57 و آرزوی سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) و طول عمر با برکت برای رهبری فرزانه ( مدظله العالی )، توفیقات روزافزون دولت محترم و همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس، مردم شریف، بزرگوار و با بصیرت ایران اسلامی را از درگاه ایزدمنان مسئلت نموده و به بزرگواران حاضر در جلسه خیر مقدم عرض نمودند.

بخشدار کلار همچنین در خصوص یوم الله 13 آبان و سه واقعه تاریخی مهم  1- تبعید امام (ره) به ترکیه به دلیل سخنرانیهای اعتراضی به قانون کاپیتولاسیون در 13 آبان 1343   2- شهادت 56 دانش آموز در تجمعات اعتراضی ضد رژیم شاهنشاهی در دانشگاه تهران در 13 آبان 1357    3- تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 1358 ( روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ) و در راستای گرامیداشت این روز بزرگ مطالبی را برای حاضرین بیان نمودند.

در ادامه پس از تبادل نظر در خصوص برنامه های پیش بینی شده جهت برگزاری مراسم راهپیمایی تصمیماتی به شرح مصوبات ذیل اتخاذ گردید.

 

1 - زمان برگزای مراسم رأس ساعت 10:30 صبح روز دوشنبه 13 آبان تعیین گردید.

2 - مسیر راهپیمایی از مقابل دبیرستان شهید قاضی به سمت کارخانه چای و بالعکس و محل تجمع جهت برگزاری برنامه پایانی مراسم راهپیمایی مسجد حضرت حجت (عج) تعیین گردید.

3 - سخنران ویژه مراسم پایانی راهپیمایی امام جمعه محترم بخش کلار تعیین گردید.

4 - مقرر گردید آموزش و پرورش شهرستان هماهنگی لازم را در خصوص تعیین قاری قرآن، مجری و وزیر شعار با دفتر امام جمعه محترم بخش کلار بعمل آورد.

5 - مقرر گردید شهرداری محترم کلارآباد کمافی السابق با نصب بنر و پرده نوشته در میادین و معابر اصلی شهر و همچنین فراهم نمودن امکانات پذیرایی، سخت افزاری و صوتی ویژه مراسم پشتیبانی لازم را بعمل آورد.

6 - مقرر گردید شهرداری محترم کلارآباد تا یک ساعت قبل از برگزاری مراسم نسبت به پاکسازی و تنظیف مسیر راهپیمایی اقدام نماید.

7 - مقرر گردید نماینده آموزش و پرورش شهرستان هماهنگی لازم را در خصوص دریافت شعارها و قطعنامه روز 13 آبان با لحاظ قید زمانی و ارسال آن به دفتر امام جمعه محترم و بخشداری کلار بعمل آورد.

8 - مقرر گردید مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان عباس آباد در خصوص اعزام یک دستگاه آمبولانس 115 به منظور پشتیبانی مراسم راهپیمایی روز 13 آبان اقدامات لازم را معمول نماید.

9 - مقرر گردید فرماندهی انتظامی بخش با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسگری (ع) تدابیر و اقدامات امنیتی لازم مسیر راهپیمایی را در قبل و حین برگزاری مراسم در دستور کار قرار دهند.

10 - مقرر گردید فرماندهی انتظامی بخش کلار با همکاری راهور ضمن اتخاذ تدابیر لازم در خصوص تأمین امنیت ترافیکی مسیر حرکت راهپیمایی در حین برگزاری مراسم اقدامات لازم را معمول نمایند.

11 - مقرر گردید دهیاریهای تابعه بخش کلار به طرق مقتضی و اعلام از طریق بلندگوی مساجد نسبت به اطلاع رسانی عمومی و ترغیب اهالی و روستائیان جهت شرکت در مراسم راهپیمایی اقدام نمایند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها