امروز : 1 اردیبهشت 1403

جلسه مدیریت پسماند

کد خبر : 85846 30 شهریور 1398اخبار
پ

شنبه : 30 شهریور 1398 ‎

به گزارش روابط عمومی بخشداری کلار ؛ بر اساس دعوتنامه شماره 686/1/3-8655 مورخ 23/06/98 جلسه مستمرمدیریت پسماند روستاهای بخش کلار با حضور بخشدار، دهیاران تابعه بخش و مدیریت شرکت طبیعت سبز بسپار (مجری طرح تفکیک زباله از مبدأ) پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الهی توسط دهیار محترم آقای مهدی ولی کلاری رأس موعد مقرر در محل بخشداری کلار منعقد گردید.

پس از صحبتها و رهنمودهای بخشدار محترم، بررسی و پیگیری مصوبات جلسه 30/05/98 در دستور کار قرار گرفت و به جهت اهمیت موضوع تاکیداً در ادامه مصوبات قبلی تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید.

 

1 - مقرر گردید عملیات توزین تمامی محموله های زباله تر جمع آوری شده با جدیت و دقت نظر بیشتر انجام و گزارش تحلیلی آن در جلسه آتی توسط دهیاران ارائه گردد.

2 - مقرر گردید دهیاران تابعه با حساسیت بیشتر ضمن تدبیر آموزش چهره به چهره درب منازل توسط مربیان مجرب، حداقل یک جلسه آموزشی در ماه را برای اهالی و روستائیان برقرار نموده تا آنها از فضای بوجود آمده فاصله نگیرند.

3 - مقرر گردید عملیات شستشو و آهک پاشی سطلهای زباله هر دو ماه یکبار انجام و گزارش تصویری آن نیز در جلسات مدیریت پسماند ارائه گردد.

4 - مقرر گردید دهیاریهای بخش به منظور مشارکت دادن ویلاداران و افراد خوش نشین که به صورت مستمر در روستا حضور ندارند در زمان مقتضی جلساتی را با موضوع تفکیک زباله از مبدأ با مدیران مجتمع های مسکونی و ویلاداران برگزار نمایند.

5 - مقرر گردید دهیاران تابعه با همکاری شرکت طبیعت سبز بسپار برگزاری کارگاههای آموزشی تفکیک زباله از مبدأ را در مدارس حوزه استحفاظی خود پیگیری نمایند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها