امروز : 31 اردیبهشت 1403

⭕️پیام تبریک فرماندار قائمشهر به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر

کد خبر : 139680 19 اردیبهشت 1403اخبار فرمانداری
پ

🔰به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر با صدور پیامی، فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر را تبریک گفت. ‎

⭕️پیام تبریک فرماندار قائمشهر به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر

 

🔰به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر با صدور پیامی، فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر را تبریک گفت.

 

🔸متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نام جمعیت هلال احمر از دیرباز با فرهنگ ایثار ، فداکاری ، خدمت به همنوع و احساس مسئولیت انسان های شریف ، تلاشگر و سختکوش گره خورده است ، انسان هایی از جنس فرشتگان که در سخت ترین و بحرانی ترین لحظات، خالصانه در کنار هموطنان و همنوعان خود بوده و به یاری حادثه دیدگان و نیازمندان می شتابند.
روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت خدمات انسان دوستانه و داوطلبانه طلایه داران مهرورزی و پرچمداران نوعدوستی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که همه توان خود را در خدمت به ایران اسلامی بسیج کرده و همواره در صف مقدم مقابله با حوادث و بحران ها پیشتاز بودند.
ضمن ادای احترام به پیشگاه شهدای امدادگر به عنوان پیام آوران راستین عرصه خدمت ، هیجدهم اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ ، آغاز هفته هلال احمر و تاسیس این نهاد مردمی را صمیمانه به مدیران، کارکنان، نجاتگران ، داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان قائمشهر تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره در پیشبرد اهداف متعالی و بشردوستانه این نهاد مقدس سربلند و موفق باشید.

 

جواد مولایی قرا
فرماندار شهرستان قائمشهر

⚜️روابط عمومی فرمانداری قائمشهر⚜️

اشتراک گذاری
پیوند ها