امروز : 30 اردیبهشت 1403

همایش بزرگداشت هفته کار و کارگر

💢افتخار می کنیم در سال گذشته ۵ واحد تولیدی که راکد بودند را مجددا فعال و به عرصه تولید برگرداندیم.

کد خبر : 139507 13 اردیبهشت 1403
پ

✅همایش بزرگداشت هفته کار و کارگر باحضور مهندس طالبی فرماندار میاندورود، مدیرکل اداره کار استان مازندران، دبیر خانه کارگری استان مازندران، معاون فرماندار، جانشین سپاه، جانشین انتظامی، بخشداران، مدیران و جامعه شریف کارگری و کارفرمایی شهرستان میاندورود برگزار شد. ‎


در این همایش مهندس طالبی عنوان کرد: در این شرایط سخت و در این جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه که دشمن شروع کرد، مسائل و مشکلاتی بوجود آورد که با همت و تلاش مضاعف باید مشکلات را از بین ببریم.

فرماندار میاندورود افزود: قشر شریف و نجیب کارگر در کنار تولیدکنندگان محور و ستون اصلی تولید هستند.

نماینده عالی دولت در میاندورود ادامه داد: ۸ سال دفاع مقدس را همین مردم پیش بردند، الان هم جنگ است اما از نوع جنگ اقتصادی که شما کارگران شریف خط مقدم این جنگ هستید.

مهندس طالبی گفت: در دوسال گذشته تابحال ۳۸ سرمایه گذار در این شهرستان جذب و در حال فعالیت هستند. در دولت سیزدهم بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرک صنعتی گهرباران هزینه شد و این یک افتخار بزرگ برای این شهرستان است.

نماینده عالی دولت در میاندورود افزود: الحمدلله ۲۲ درصد بیشتر از برش شهرستانی شغل ایجاد کردیم که بیش از سهمیه ابلاغ شده به ما بود. ما در شهرستان میاندورود اجازه نمیدهیم واحدی بی دلیل تعطیل شود و در همین راستا جلسات منظمی را برگزار می کنیم که چراغ واحد های تولیدی روشن باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها