امروز : 31 اردیبهشت 1403

⭕️پیام تبریک فرماندار قائمشهر به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد سید مرتضی مطهری و روز معلم

کد خبر : 139389 12 اردیبهشت 1403اخبار فرمانداری
پ

🔰به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر با صدور پیامی، فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد سید مرتضی مطهری و روز معلم را تبریک گفت. ‎

⭕️پیام تبریک فرماندار قائمشهر به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد سید مرتضی مطهری و روز معلم

 

🔰به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر با صدور پیامی، فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد سید مرتضی مطهری و روز معلم را تبریک گفت.

 

🔹متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح است و بدون تردید روند پیشرفت و درخشش چشمگیر دانش آموزان و اعتلای امروز جایگاه تعلیم و تربیت در ساحت های مختلف در کنار الطاف بیکران الهی، مرهون تلاش های خالصانه و خاضعانه معلمان و مربیان دلسوز است.
همواره جایگاه معلم در باور ها و ارزش های انسانی، جایگاهی رفیع و ارزشمند است و در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی قلمداد می شود.
آنچنانکه در آموزه های اسلامی تاکید شده، معلمی شغل انبیا است و به فرموده حضرت پیامبر(ص) ” مَنْ تَعَلَّمْتَ مِنْهُ حَرْفاً صِرْتَ لَهُ عَبْدا ” از کسی که حرفی بیاموزی عبد او شده ای. استادان و معلمان با جهاد بی وقفه خود مسیر رشد، تعالی و بالندگی فرزندان این آب و خاک را هموار می کنند و اثرگذارترین عامل در توسعه و تعالی یک جامعه هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ معلم شهید مرتضی مطهری و ۲۲۰ شهید فرهنگی و دانش آموز شهرستان و تبریک این روز به معلمان و فرهنگیان فرهیخته شهرستان قائمشهر، مراتب سپاس خود را تقدیم همه اساتید، معلمان و تلاشگران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی می کنم که یقیناً بدون تلاش و کوشش خستگی ناپذیر آنها، رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی و دستیابی بشر به سعادت دنیوی و اخروی، تحقق نمی یابد.

 

جواد مولایی قرا
فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر

 

⚜️روابط عمومی فرمانداری قائمشهر⚜️

اشتراک گذاری
پیوند ها