امروز : 30 اردیبهشت 1403

سرانه مطالعه مردم باید با همت همگان تقویت گردد.

کد خبر : 139208 8 اردیبهشت 1403
پ

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود به ریاست مهندس طالبی فرماندار میاندورود باحضور مدیران شهرستانی و اعضای انجمن برگزار شد. ‎

در این جلسه مهندس طالبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری و فرهنگی افزود: در هفته کار و هفته معلم قرار داریم که از زحمات و تلاشهای هردو قشر بزرگوار و زحمتکش تشکر میکنیم.

فرماندار میاندورود گفت: تلفیق فضای علمی و فضای نشاط میتواند یکی از مهمترین عوامل ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باشد.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی میاندورود ادامه داد: در شهرستان بستر و فضای مطالعه به اندازه کافی وجود ندارد. باید در محلات و شهرها کتابخانه هایی را احداث نمائیم.

فرماندار میاندورود افزود: زمینی در روستای جامخانه وجود دارد که 11سال پیش برای احداث کتابخانه هبه گردید و هنوز هیچ کاری انجام نشده است. اداره کتابخانه شهرستان به اتفاق مسئولین محلی این موضوع را تا پایان هفته جاری تعیین تکلیف نمایند.

مهندس طالبی گفت: متاسفانه در سالهای اخیر در سبد مصرفی خانوارها چیزی بعنوان کتاب وجود ندارد. هم بالابودن قیمت کتاب و هم عدم علاقمندی به مطالعه متاسفانه گریبانگیر همه شده است.

فرماندار میاندورود ادامه داد: مدیران شهرستانی، دهیاران و فرهنگیان میتوانند در تشویق، ترغیب و ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک کنند.

🔻در پایان از برگزیدگان جشنواره رضوی تجلیل گردید.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها