امروز : 15 اردیبهشت 1403

شورای اداری شهرستان

کد خبر : 139059 30 فروردین 1403
پ

به ریاست حکمت داج لیری فرماندار ویژه تنکابن و با حضور حجت السلام و المسلمین هدایتی امام جمعه شهرستان تنکابن حجت السلام و المسلمین رضایی امام جمعه بخش نشتا ، سرهنگ مهدوی فرماندهی ناحیه مقاومت ، معاونیین فرماندار ویژه ، بخشداران ،شهرداران ،فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر اعضای شورای اداری در فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن برگزار شد فرماندار ویژه شهرستان تنکابن بیان داشتند: ‎

شورای اداری شهرستان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن
به ریاست حکمت داج لیری  فرماندار ویژه تنکابن  و با حضور  حجت السلام و المسلمین هدایتی  امام جمعه شهرستان تنکابن حجت السلام و المسلمین رضایی امام جمعه بخش نشتا ، سرهنگ مهدوی فرماندهی ناحیه مقاومت ، معاونیین فرماندار ویژه ، بخشداران ،شهرداران ،فرماندهان نظامی و انتظامی  و سایر اعضای شورای اداری در فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن برگزار شد  
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن بیان داشتند: مدیران در کار سعه صدر داشته باشند و باید مدیریت علوی را اجرا نمائیم. برای حل مشکلات با همکاری خود مردم امور انجام شود.
حکمت داج لیری  از زحمات سال 1402 تقدیر و تشکر نموده و با اشاره به نامگذاری سال به " سال جهش تولید با مشارکت مردم" اظهار داشتند :  باید تلاش مضاعفی برای پیاده سازی این فرمان باشد.از مردم فهیم شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم که در کلیه امور همراهی و همکاری می نمایند واز اعضای ستاد خدمات سفر هم بابت همه اقدامات در تعطیلات نوروزی وهمچنین دستگاههایی که شبانه روزی فعالیت نمودند ، سپاسگزارم.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به لزوم اجرای طرح نور ، بیان داشتند: به واحدهای اداری و اتاق اصناف و گردشگری نیز در ابتدای سال اعلام شد و لازم است کلیه ادارات و دستگاههای جهت اجرای کامل طرح پای کار باشند و با فضا سازی محیطی و نصب پوستر و اجرای ان در محیط اداری خود گام بردارند..
حکمت داجلیری فرماندار ویژه شهرستان تنکابن با گرامیداشت یاد و خاطره شهید ملی ،شهید شیرودی، بیان داشتند: یادواره شهید شیرودی در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و لازم است همه دستگاهها و ادارت پای کار باشند.همچنین به دیگر مناسبتهای ایام هفته معلم ، روز کارگر و روز شورا نیز اشاره نمودند.
نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان  : باید تحول در کار و رویکردها باشد و توزیع امکانات در شهرستان بر مبنای گامی که در روستا و شهر برای توسعه برداشته می شود باشد و این امر نیازمند تغییر است و هر اداره ای برای توسعه حوزه فعالیت خود باید برنامه ای مدون و اعلام نماید.
فرماندار ویژه شهرستان  از حضور مدیران ادارت و دستگاههای اجرایی در عزاداری روز 13 فروردین تقدیر و بیان داشتند: حضور مدیران باید در همه جا نمایان باشد . آنچا حاج قاسم را ، حاج قاسم کرد حضور میدانی آن بزرگمرد بود.
فرماندار ویژه تنکابن در ادامه به حضور بموقع مدیران در جلسات ، اتصال دستگاهها به شبکه دولت و پاسخگویی از طریق درگاه ملی مجوزها را مطرح نمودند..
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح نمودند: با توجه به اینکه سال جهش تولید با مشارکت مردم است باید بدانیم که هیچ کس جز همین مردم نمی توانند گره از مشکلات باز کنند لذا از آنان کمک بگیریم.

اشتراک گذاری
پیوند ها