امروز : 14 اردیبهشت 1403

⭕️ پیام تبریک فرماندار قائمشهر به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

کد خبر : 138816 1 اردیبهشت 1403اخبار فرمانداری
پ

🔰به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر در پیامی، فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. 🔸متن پیام به شرح ذیل است: ‎

⭕️ پیام تبریک فرماندار قائمشهر به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

 

🔰به گزارش روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر در پیامی، فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

🔸متن پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم


۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که روزگاری از پشت خاکریز از کیان و ناموس ایران اسلامی شجاعانه دفاع کردند و با دستانی خالی و دلی سرشار از عشق به میهن، بدون هیچ چشم داشتی، سینه سپر کردند و لبیک گویان به فرمان رهبرشان صف های طویل دشمنان را در هم شکستند.
اکنون ارتش کارآزموده جمهوری اسلامی ایران به برکت فرماندهی خردمندانه رهبر معظم کل قوا، پاسدار امنیت استقلال و تمامیت ارضی وطن است.
امروز با عنایت الهی در گام دوم انقلاب اسلامی در سایه خودباوری و خوداتکایی با بهره گیری از نیروهای دلسوز، متخصص و آموزش دیده و به مدد تجهیزات نوین نظامی و دفاعی دنیا ارتشی عزتمند، باورمند، مقتدر و صلح طلب برای دفاع در مقابل توطئه استکبار جهانی و صهیونیست در منطقه داریم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز باشکوه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، پرسنل خدوم ارتش، امت شهید پرور تبریک و خانواده های شهدای ارتش تهنیت عرض کرده و از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر ارتش سر افراز و غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان، ایران را خواستارم.

جواد مولایی قرا
فرماندار شهرستان قائمشهر

اشتراک گذاری
پیوند ها