امروز : 15 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار بهشهر

کد خبر : 138775 30 فروردین 1403
پ

پیام تبریک فرماندار بهشهر صادر شد ‎

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر طی پیامی، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم مؤمن و شهید پرور شهرستان بهشهر تبریک گفت.

 

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید. عطر دل انگیز ایمان در دلها به مشام میرسد. گل بوته های صبر و مبارزه با نفس در جانها شکفته میشود. روز عید فطر همه چیز رنگ و بوی خدایی دارد.

 

عید فطر زمان شکفتن گلهای ایمان در دل و جان انسان است. تحفه خداوند به مؤمنانی است که با سلاح روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته اند. آنان که پلیدی را از جان خود بیرون رانده اند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند، آری عید سعید فطر روز تولد دوباره انسان ها است.

 

اینجانب حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر، نماد برجسته رهایی از قیود مادی و عروج در فضای رحمت و آرامش الهی را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و همه مسلمین جهان به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بهشهر تبریک عرض نموده، از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همه مسلمانان را مسألت می نمایم.

 

علی اصغر میرزایی

فرماندار شهرستان بهشهر

اشتراک گذاری
پیوند ها