En امروز : 10 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

ایران، در مقابل گستاخی های رژیم صهیونسیتی؛ جنگ پیچیده و مدرنی را عملیاتی کرد

کد خبر : 138608 26 فروردین 1403فرهنگی
پ

استاندار مازندران، در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان، گفت: نظام جمهوری اسلامی امروز جنگ پیچیده و مدرن را در قبال گستاخی های رژیم صهیونسیتی عملیاتی کرده است. ‎

سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری مازندران که با حضور دادستان کل کشور در ساری برگزار شد، افزود: امروز ایران اقتدار و نقش محوری خود را در قبال رهنمود های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مقابله با رژیم کودک کش در جهان اسلام نمایان تر کرده است.

استاندار مازندران با تاکید بر این که حمله موشکی و پیچیده ایران، کابوسی را برای رژیم صهیونسیتی اسراییل و همه کشورهای متخاصم تداعی کرده است، گفت: امروز تمام دوربین های رسانه های دنیا سقوط و از بین رفتن رژیم صهیونسیتی را به تصویر می‌کشد.

حسینی پور در بخش دیگری ضمن قدر دانی از خدمات پنج ساله حجت الاسلام والمسلمین اکبری به عنوان رییس کل دادگستری مازندران، گفت: امروز مردم استان از اجرای احکام قضایی حقوق عامه راضی هستند و دولت نسبت به اجرای همه احکام قضایی در استان اهتمام ویژه‌ای دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران از حضور رییس کل جدید دادگستری مازندران قدر دانی کرد و بیان داشت: همکاری همه مسوولان سه قوه در استان برای ارایه خدمات به مردم استان ضروری است.

در این مراسم عباس پوریانی که در دستگاه قضایی کشور مسوولیت‌هایی از جمله رییس ‌کل محاکم عمومی و انقلاب تهران، دادستان مرکز استان گلستان و حاکم شرع در سازمان اموال تملیکی کشور را داشته به عنوان رییس کل دادگستری مازندران معرفی شد.

پیش از این حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری از اردیبهشت ۱۳۹۸ رییس کل دادگستری مازندران بود که در دوران مسوولیتی او برنامه‌های فراوانی در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال، پیشگیری از بروز فساد و برخورد با مفسدین اقتصادی اجرایی شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری