En امروز : 10 اردیبهشت 1403

🔰افتتاح نوروزگاه خدمت رسانی به مسافران نوروزی در محور هراز آمل - ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲

🔰افتتاح نوروزگاه خدمت رسانی به مسافران نوروزی در محور هراز آمل - ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲

کد خبر : 137901 9 فروردین 1403
پ

🔰افتتاح نوروزگاه خدمت رسانی به مسافران نوروزی در محور هراز آمل - ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ ‎

🔰افتتاح نوروزگاه خدمت رسانی به مسافران نوروزی در محور هراز آمل - ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲

⬅️نوروزگاه خدمت رسانی در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی مازندران در ورودی این شهرستان با حضور مسؤلان در ابتدای محور مواصلاتی هراز افتتاح شد.

❇️به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، نوروزگاه خدمت رسانی در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی مازندران در ورودی این شهرستان با حضور مسؤلان ادارات و نهادهای شهرستان آمل در ابتدای محور مواصلاتی هراز افتتاح شد.

✅فرماندار ویژه شهرستان آمل در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمپ راهنمایی جمعیت هلال احمر برای مسافران نوروزی همانند نوروز سال های گذشته با ایستگاه سلامت، صنایع دستی و غرفه تفریحی در محور مواصلاتی هراز افتتاح شد تا خدمات بهتر و مطلوب به مسافران با کاهش دغدغه آنها ارائه شود.

🔶ذات الله زارعی افزود: این مجموعه باعث می شود تا نگرانی و مشکلات مسافران کمتر شده و آمادگی لازم برای خدمت مطلوب ایجاد شده است..

🔹وی با بیان اینکه در این نوروزگاه فضای مناسب برای بازی کودکان، ارائه صنایع دستی، عبادت و نماز، نمایش فرهنگ بومی و محلی مازندران مهیا شده است، تصریح کرد: در آمل آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی وجود دارد و انتظار داریم مسافران با توجه به تقارن ماه رمضان، ماه بهار قرآن با بهار طبیعت شئونات اسلامی و دینی را رعایت کنند و حرمت ماه خدا و روزه داران حفظ شود.

✳️معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه مسافران با توجه به سفر در روزه داری عذرهای شرعی دارند ولی با رعایت حرمت ماه رمضان نوروز زیبا را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند، خاطرنشان کرد: انتظار می رود در روز 13 فروردین همزمان با شهادت نخستین امام شیعیان حضرت علی(ع) مسائل دینی و مذهبی کاملا رعایت شود.

✳️وی با اشاره به اینکه در شهرستان آمل آمادگی کامل برای خدمت به مسافران در همه حوزه ها وجود دارد، یادآور شد: محور مواصلاتی هراز به عنوان یکی از مسیرهای شریانی و استراتژیک پایتخت به شمال کشور هر ساله در نوروز شاهد استقبال پرشور مسافران است همچنین همه عوامل راهداری، پلیس راه، هلال احمر، بخشداری ها و اورژانس 115 در مناطق مختلف مسیر هراز آمادگی کامل دارند تا ترافیک روان و سفر ایمن را در روزهای مختلف نوروز برای مسافران رقم بزنند.

❇️زارعی با اعلام غرفه های خدمات رسانی اداره بهزیستی در قالب اورژانس اجتماعی 123 و غرفه های صنایع دستی با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: استان مازندران یکی از استان های شاخص کشور بوده و آمل پیشانی مازندران در ورود مسافران به شمال است و شرایط میزبانی از مسافران فراهم بوده تا کمترین نگرانی و مشکلات را شاهد باشیم.

🔶به گزارش روابط عمومی فرمانداری آمل : در این مراسم مسؤولان میثاق نامه پویش ملی بهرفت با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی را برای رانندگی ایمن و مطمئن امضا زدند و در دفتر خاطرات نوروزی توصیه هایی برای نوروز 1403 داشتند.

✅روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل

اشتراک گذاری