امروز : 10 اردیبهشت 1403

سال جهش تولید با مشارکت مردم گرامی‌باد )

کد خبر : 137865 8 فروردین 1403
پ

نشست ستاد تسهیلات سفر غرب استان ‎

سال جهش تولید با مشارکت مردم گرامی‌باد )

نشست ستاد تسهیلات سفر غرب استان

به گزارش روابط عمومی شهرستان تنکابن

به ریاست قاسم عزیزاده گرجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و با حضور حکمت داج لیری فرماندار ویژه شهرستان تنکابن ، مدیران کل مرتبط ، فرماندارن رامسر و عباس آباد ، بخشداران شهردارن ، و سایر اعضای ستاد استانی و شهرستانی نشست تسهیلات خدمات سفر غرب استان در فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن برگزار شد

حکمت داج لیری فرماندار تنکابن :  از امادگی کامل این شهرستان  در استقبال از مهمانان نوروزی سخن گفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان : تنکابن از منظر داده های خدادادی و طبیعی و همچنین وجود مشاغلی چون گل و گیاه و باغات و مزارع دارای ظرفیت بیشمار گردشگری است.
حکمت داج لیری با بیان اینکه نشست های متعددی جهت هماهنگی ستاد تسهیلات سفر در تنکابن برگزار شد، اظهار داشت : در این ایام نظارت بر بازار ، اقامتگاهها ، رستورانها و مکانهای تفریحی بطور مستمر در حال انجام  است.
نماینده عالی دولت در تنکابن با بیان اینکه در کنار این اقدامات توجه به نشاط اجتماعی با برپایی برنامه های فرهنگی مانند نوروز خوانی نیز  انجام شده است ، تصریح کرد؛ گره کور ترافیکی  موضوع مهمی است که تنکابن و بویژه نشتارود و شیرود با ان دست و‌پنجه نرم میکنند.
فرماندار ویژه تنکابن : رینگ  شهری نشتارود هنوز تکمیل نشده و نیازمند اعتبارات ملی است و شیرود هم  نیازمند ایجاد  رینگ شهری می باشد .

حکمت داج لیری  : پروژه روگذر  تنکابن هم هنوز شروع نشده بدلیل نبود اعتبار با رکود مواجه شد و ترافیک حاصل از آن  گریبان  این شهر را گرفت و اگر همت شهردار تنکابن جهت جمع اموری بخشی از کارگاه ان نبود،  ورودی شهر بطور کامل قفل میشد.

فرماندار ویژه تنکابن بر ضرورت تکمیل سایت زباله تنکابن هم تاکید کرد.

✅ *اخبار و رویداد فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن  را در صفحات رسمی ما دنبال کنید:*
اینستاگرام :
🆔https://instagram.com/farmandarivizhe_tonekabon?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
ایتا :
🆔https://eitaa.com/FARMANDARIVIZHE_TONEKABON
سایت :
🆔 https://ostan-mz.ir/tonekabon

اشتراک گذاری
پیوند ها