En امروز : 9 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

برای خدمت رسانی بهتر به مردم و گره گشایی در کارها باید همدل باشیم / برای توسعه پایدار باید از ظرفیت نخبگان بهره گیری کرد

کد خبر : 137805 8 فروردین 1403فرهنگی
پ

استاندار مازندران با بیان این که برای خدمت رسانی بهتر به مردم و گره گشایی در کارها باید همدل و همگام باشیم، گفت: برای توسعه پایدار باید از همه توان بویژه ظرفیت نخبگان بهره گیری کرد. ‎

 

استاندار مازندران با بیان این که، جشن نوروز و ماه مبارک رمضان آیینی برای دعوت به همدلی است، گفت: وحدت مسوولان مشارکت مردم را در جنبه های مختلف افزایش خواهد داد.

سید محمود حسینی پور در جلسه شورای اداری بابل، بیان داشت: تجربه تاریخی نشان داد که مشارکت مردم در زمینه های مختلف برای کشور بسیار اثر بخش است.

وی با اشاره به این که همه مسوولان وظیفه دارند برای خدمت رسانی بهتر به مردم و گره گشایی در کارها با هم همدل باشند، ادامه داد: در جایگاه هایی که زیر نظر رهبر معظم انقلاب هستند همانند بخش های علمی و دفاعی به نحوه شایسته از مشارکت مردم استفاده می شود.

حسینی پور، افزود: هیچ کسی همانند رهبر معظم انقلاب در حوزه دانش بنیان دغدغه و حساسیت ندارند و از ظرفیت جوانان نخبه در این بخش به درستی استفاده می شود.

این مقام مسوول با ذکر این نکته که دولت سیزدهم مردمی سازی را سرلوحه کارهای خود قرار داد، خاطرنشان کرد: دولت با تمام توان در تحقق شعار سال تلاش خواهد کرد.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: شهرستان بابل دارای ظرفیت های ممتازی در جنبه های مختلف است که باید از همه این توانمندی ها استفاده شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: بسیاری از مدیران بابل در بخش های مختلف مدیریتی کشور حضور دارند که برای دست یافتن به توسعه پایدار در این شهرستان باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری