امروز : 8 اردیبهشت 1403

همزمان با سفر شهرستانی استاندار و مدیران استانی به شهرستان محمودآباد :

حضور سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری در شهرستان محمودآباد

کد خبر : 135024 9 بهمن 1402
پ

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری در سفر یک روزه استاندار مازندران به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به شهرستان محمودآباد، در بدو ورود به شهرستان با حضور در گلزار شهدای آهومحله به مقام شهیدان والامقام ادای احترام و سپس با مادر مکرمه شهید والامقام شهید حسن ترزبان ، دیدار نمود ‎ ‎

 

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری در سفر یک روزه استاندار مازندران به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به شهرستان محمودآباد، در بدو ورود به شهرستان با حضور در گلزار شهدا به مقام شهیدان والامقام ادای احترام و سپس  با مادر مکرمه شهید والامقام شهید حسن ترزبان ، دیدار نمود.

نشست با بانوان نخبه و کارآفرین و بانوان موفق در عرصه های فرهنگی ،اجتماعی و.. ،بازدید از کارگاه بانوی کارآفرین و موفق در صنایع تبدیلی کشاورزی ،دیدار با مادرجوان فعال امور فرهنگی دارای 5 فرزند و جلسه  بررسی نشست آسیبهای اجتماعی شهرستان از برنامه های سفر یک روزه فرشته پازکی سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری بوده است. همچنین سرپرست دفتر امور زنان و خانواده در پایان نشستی با فرماندار شهرستان جهت بررسی مسائل شهرستان و رفع موانع موجود داشته است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها